• دوشنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۴ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1404042314042
  • خبرنگار : 71429

هوشمندسازی پیگیری شکایات تعزیراتی با استفاده از یک کد دستوری

هوشمندسازی پیگیری شکایات تعزیراتی با استفاده از یک کد دستوری

مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در راستای هوشمندسازی خدمات عمومی و تسهیل دسترسی شهروندان به امکانات الکترونیک، سرویس کد دستوری USSD ویژه پیگیری شکایات، توسط سازمان تعزیرات حکومتی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، مرتضی قاسمی گفت: در راستای تحقق ماده ۱۰۷ برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران، با هدف گسترش خدمات غیرحضوری، سرویس کد دستوری USSD به منظور پیگیری شکایات شهروندان راه اندازی شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان تعزیرات حکومتی  با اشاره به مصوبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: از این پس شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #0135*4* نسبت به ثبت شکایت و پیگیری لحظه‌ای وضعیت پرونده خود اقدام کنند.

قاسمی همچنین به مزایای این سرویس اشاره کرد و گفت: پس از ثبت شکوائیه از طریق میز خدمت الکترونیکی، شهروندان با وارد کردن کد پیگیری ۱۰ رقمی در سامانه USSD، بدون نیاز به مراجعه حضوری، فرآیند رسیدگی به شکایت خود را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha