• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۳۹۶ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96100502710
  • خبرنگار : 30054

تولید انبوه محصول پرداخت الکترونیکی CNG ایران کیش‌ از ابتدای سال ۹۷

تولید انبوه محصول پرداخت الکترونیکی CNG ایران کیش‌ از ابتدای سال ۹۷

رییس بازاریابی و توسعه درگاه‌های پرداخت ایران کیش با بیان اینکه ورود به بازارهای جدید یک نیاز جدی برای سازمان‌های تجاری است گفت: بیماری نزدیک‌بینی در بازاریابی از بزرگ‌ترین آفت‌های هر کسب و کاری است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، حسام دربانی رییس بازاریابی و توسعه درگاه‌های پرداخت ایران کیش افزود: ایران کیش برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری و با توجه به ضریب نفوذ خدمات پرداخت الکترونیک و فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف صنایع، خدمات و کسب و کارها اقدام به بررسی و نیازسنجی تخصصی جهت ورود به عرصه بازارهای جدید و به تبع آن اقدام به تولید محصولات منحصر به فرد و ایجاد خدمات جدید در صنعت پرداخت الکترونیک کشور کرده است. ساخت تجهیزات پرداخت الکترونیکی ویژه جایگاه‌های سوخت CNG یکی از مصادیق این مهم است.

دربانی گفت: یک محصول کارآمد باید براساس تمایلات مشتریان و نیازمندی‌های واقعی آنها، در زمان مناسب به بازار عرضه شود تا المان‌های پذیرش محصول در بازار مثبت ارزیابی شود. ابزار پرداخت CNG ایران کیش خوشبختانه کاملا هدفمند و برنامه‌ریزی شده این مراحل را طی کرده است و اکنون در آستانه ورود انبوه به بازار قرارداد.

وی با اشاره به حضور ایران کیش در نخستین نمایشگاه بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته گفت: این حضور تمایل ایران کیش برای معرفی محصول در بازار تخصصی و شناسایی طیف گسترده‌تری از مخاطبان مستقیم ابزار پرداخت جایگاه‌های CNG را نشان می‌دهد. ضمن اینکه مشخصا به استناد ادله شهودی و استنتاج شده از ارزیابی‌های میدانی و پژوهشی تقاضای بازار نیز در این عرصه اثبات شده است.

دربانی گفت: برای عملیاتی‌شدن و تولید انبوه اقدامات مقتضی صورت پذیرفته و پیش‌بینی می‌شود، توسعه سراسری محصول از ابتدای سال آینده رقم خواهد خورد.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته از تاریخ ۳ تا ۶ دی‌ماه ۹۶ واقع در نمایشگاه بین‌المللی در حال برگزاری است.

پیش‌تر دستگاه پرداخت الکترونیکی CNG ایران کیش در هفتمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی خودروهای دوگانه‌سوز اقیانوسیه و آسیا (آنگوا) مورد استقبال متخصصان، مدیران و بازدیدکنندگان قرارگرفته بود .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha