• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403032617680
  • منبع : بازار

ساعت و روزهای پرواز تهران استانبول

ساعت و روزهای پرواز تهران استانبول

استانبول شهری است که در تقاطع اروپا و آسیا قرارگرفته و همین امر هم سبب شده است تا سالانه گردشگران بسیاری از سراسر جهان برای بازدید از آن به سمت ترکیه سفر داشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، تاریخ غنی، فرهنگ منحصربه‌فرد، غذاهای لذیذ و جاذبه‌های دیدنی متعدد تنها گوشه‌ای از مزیت‌های است که شما می‌توانید با حضور در استانبول زیبا در لیست خاطرات خود به ثبت برسانید. غذاهای که از ترکیب منوی غذایی مدیترانه، خاورمیانه و آسیا شکل‌گرفته است هر سبک ذائقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. خرید از مراکز خرید و بازارهای بزرگ و کوچک در کنار آب‌وهوای بسیار منحصربه‌فرد این کشور همه و همه سبب شده است تا ما امروز به بررسی وضعیت پرواز تهران استانبول بپردازیم و شمارا به جهت خرید بلیط برای بازدید از این شهر تماشایی بیشتر راهنمایی کنیم. شما هم اگر می‌خواهید زندگی شبانه و پر جنب‌وجوش استانبول زیبا را از نزدیک شاهد باشید بهتر است با ما تا پایان همراه باشید.

بررسی ساعت و روزهای پرواز تهران به استانبول

تعداد پروازهای روزانه بین تهران و استانبول بسته به ایرلاین های مربوطه متفاوت است. ممکن است شرکت هواپیمایی در طول روز چند پرواز به سمت استانبول را داشته باشد و ممکن است یک ایرلاین تنها یک‌بار به استانبول در طول روز پرواز کند. بااین‌حال، به‌طورکلی، در هرروز حدود 20 تا 30 پرواز بین این دو شهر انجام می‌شود که برخی به‌صورت مستقیم و برخی دیگر به‌صورت غیرمستقیم دنبال می‌شود. ایرلاین های که پرواز تهران استانبول را به‌صورت روزانه و مستقیم دنبال می‌کنند را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

ساعت و روزهای پرواز تهران استانبول

شرکت هواپیمایی ایران ایر

ایران ایر هرروز به‌صورت مستقیم از فرودگاه امام خمینی ایران به سمت فرودگاه بین‌المللی صبیحا گوکچن استانبول تجربه پرواز دارد. این سفر عموماً در بازه زمانی سه‌ساعته دنبال می‌شود و از شهر مبدأ تا مقصد سه الی چهار ساعت با احتساب عملکرد خطوط هواپیمایی دنبال می‌شود. ایران ایر از هواپیماهای بوئینگ 747 و ایرباس A330 برای این مسیر استفاده می‌کند. ایران ایر در حال حاضر دو پرواز مستقیم روزانه از تهران به استانبول دارد.

  • پرواز اول: از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به فرودگاه بین‌المللی صبیحا گوکچن ساعت حرکت 12:30 و مدت‌زمان پرواز 3 ساعت و 30 دقیقه
  • پرواز دوم: فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به فرودگاه بین‌المللی صبیحا گوکچن ساعت حرکت 20:00 و مدت‌زمان پرواز 3 ساعت و 30 دقیقه

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز

کسانی که طرفدار سفرهای ارزان‌قیمت به سمت ترکیه هستند بهتر است با این شرکت هواپیمایی پرواز تهران استانبول را تجربه کنند. پگاسوس ایرلاینز یک ایرلاین ارزان‌قیمت ترکیه‌ای است که در سال 1994 تأسیس‌شده است. این ایرلاین پروازهای مستقیم روزانه خود رابین فرودگاه امام خمینی تهران و فرودگاه بین‌المللی صبیحا گوکچن استانبول دنبال می‌کند. میانگین زمان پرواز حدود 4 ساعت است. این شرکت هواپیمایی از هواپیماهای بوئینگ 737 برای این مسیر استفاده می‌کند. پگاسوس ایرلاینز در حال حاضر دو پرواز مستقیم در هفته از فرودگاه امام خمینی تهران به فرودگاه بین‌المللی صبیحا گوکچن استانبول دارد.

پرواز PC132 چهارشنبه و یکشنبه ساعت 03:25 صبح از تهران حرکت می‌کند و ساعت 05:50 صبح به‌وقت محلی به استانبول می‌رسد.

پرواز PC134 روزهای چهارشنبه و یکشنبه ساعت 14:30 بعدازظهر از تهران حرکت می‌کند و ساعت 16:55 بعدازظهر به‌وقت محلی به استانبول می‌رسد.

شرکت هواپیمایی ترکیش ایر

ترکیش ایر یک شرکت هواپیمایی خارجی است که حامل پرچم جمهوری ترکیه است و یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین های جهان را از آن خودکرده است. این ایرلاین پروازهای مستقیم روزانه بین فرودگاه امام خمینی فرودگاه بین‌المللی استانبول را ارائه می‌دهد. میانگین زمان پرواز حدود 3 ساعت و 15 دقیقه است. ترکیش ایر از هواپیماهای بوئینگ 777، ایرباس A330 و ایرباس A321 برای این مسیر استفاده می‌کند.

پرواز TK 890 از فرودگاه امام خمینی تهران در ساعت 12:15 به‌وقت محلی پرواز می‌کند و در ساعت 14:00 به‌وقت محلی به فرودگاه بین‌المللی استانبول می‌رسد. مدت‌زمان پرواز حدود 3 ساعت و 45 دقیقه است.

پرواز TK 892 از فرودگاه امام خمینی تهران در ساعت 15:30 به‌وقت محلی پرواز می‌کند و در ساعت 17:15 به‌وقت محلی به فرودگاه بین‌المللی استانبول می‌رسد. مدت‌زمان پرواز حدود 3 ساعت و 45 دقیقه است.

پرواز TK 888 از فرودگاه امام خمینی تهران در ساعت 19:00 به‌وقت محلی پرواز می‌کند و در ساعت 20:45 به‌وقت محلی به فرودگاه بین‌المللی استانبول می‌رسد. مدت‌زمان پرواز حدود 3 ساعت و 45 دقیقه است.

ساعت و روزهای پرواز تهران استانبول

کلام آخر در مورد سفر به سمت استانبول

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید برای سفر به استانبول شرایط پروازی متفاوتی در طول شبانه‌روز با شرکت‌های متمایز در پیش روی شما قرار دارد. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید به‌صورت مستقیم از تهران به استانبول سفر داشته باشید یا اینکه با شرکت هواپیمایی سفر کنید که به‌صورت غیرمستقیم با فرود در شهرهای دیگر بعد از اتمام پرواز شما را به استانبول می‌رساند. پروازهای مستقیم هزینه به‌مراتب بیشتر و زمان کمتری را از شما در طول پرواز خواهند گرفت. بر همین اساس سعی کردیم به معرفی ایرلاین های بپردازیم که به‌صورت روزانه و یا هفتگی به سمت استانبول به‌صورت مستقیم پرواز دارند. این امر بدون شک سفر راحت‌تری را برای شما رقم می‌زند. امید است مطالب ارائه‌شده توانسته باشد به جهت کسب اطلاعات دقیق شما عزیزان را یاری رسانده باشد و بهترین‌ها در طول این سفر از آن شما باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha