• شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96103016214
  • خبرنگار : 30054

Pain tech؛ رویداد منحصر به فرد ایران کیش در همایش هفتم بانکداری

Pain tech؛ رویداد منحصر به فرد ایران کیش در همایش هفتم بانکداری

شرکت کارت اعتباری ایران کیش دو واژه Tech و Pain را بررسی کرد و به مفهوم جدیدی که از ترکیب این دو واژه نیز حاصل می‌شود پرداخت.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش،  Pain را همه به نام درد و رنج می‌شناسند و Tech را به نام فناوری. پس وجه تسمیه این دو در کنارهم چیست؟ درست است دردفناوری؛ این واژه‌ای است که صادق فرامرزی مدیرعامل ایران‌کیش به آن رسیده است.

در این مفهوم Tech بیش از اینکه معنای فناوری را در برداشته باشد ایهامی از فین‌تک و استارتاپ است.

یعنی قراراست دردهای فین‌تک‌ و استارت‌آپ برای یکبارهم که شده شنیده والبته ‌برای این دردها چاره‌اندیشی شود.

فرامرزی با ساخت این لغت‌ به دنبال آن است تا با رویکردی حمایتی فهرستی از مشکلات فین‌تک‌ها و استارت آپ ها را با مسئولان مربوط به هر حوزه درمیان بگذارد؛ تا شاید راهگشایی برای جوانان خلاق و با استقامت کارآفرین ایرانی باشد و برای این کار چه راهی بهتر از برگزاری یک نشست با حضور استارت‌آپی‌ها و مسئولان و چه جایی مناسب‌تر از هفتمین همایش بانکداری در برج میلاد .

ایران‌کیش قرار است تا در هفتمین همایش بانکداری با برگزاری سمیناری متشکل از پنج تا هفت گروه استارتاپی با فعالیت‌های مختلف آنها آشنا شده و از نزدیک مشکلات آن‌ها را نیز انعکاس دهد. یک بحث داغ و جنجالی هم در میان گروه‌ها و مسئولان خواهیم داشت. برای امید به حل این مشکل باید ، مسائل و چالش‌ها را مطرح ساخت و بعد حرکت کرد به قول حسام دربانی رییس اداره بازاریابی و توسعه درگاه‌های پرداخت ایران‌کیش و مسئول بخش فین‌تک‌ها:" کسی که حرکت نکند نمی‌داند چه زنجیرهایی به پایش بسته شده "

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش در دوم بهمن ماه ساعت ۱۵ تا ۱۶ به سالنg ۵۱ طبقه اول (مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد) مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha