• پنجشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 98072519240
  • منبع : سایپا

واکنش سایپا به ویدئوی نشت آب در اتاق خودرو تیبا

واکنش سایپا به ویدئوی نشت آب در اتاق خودرو تیبا

گروه خودروسازی سایپا به انتشار ویدئوی نشت آب به داخل اتاق خودروی تیبا که در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد و اعلام کرد: این خودرو صفرکیلومتر نبوده و در فرودین ۹۴ تحویل مشتری شده است؛ از این رو نمی‌توان متصور بود که نقص منجر به ورود آب به اتاق، از ابتدا وجود داشته و به احتمال فراوان در طی استفاده از خودرو و یا شرایط محیطی نگهداری آن ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، متن پاسخ منتشره از سوی شرکت سایپا به این ویدئو، به شرح زیر است:"

ویدئوی منتشر شده به گونه‌ای است که بیننده تصور می‌کند خودروی دارای ایراد، از تولیدات جدید بوده و به تازگی خریداری و تحویل شده، حال آنکه پس از بررسی مشخص شد که بیش از چهار سال از تحویل خودرو به مشتری می‌گذرد و در این چهار سال قطعاً این خودرو در معرض بارندگی‌های قبلی قرار گرفته است که اگر چنین مشکلی در هنگام تحویل خودرو وجود داشت، در سالهای پیش هم بروز می‌کرد.

همچنین صد در صد خودروهای تولیدی گروه سایپا در انتهای خط تولید تحت تستهای کیفی نظیر تست نشتی و نفوذ آب با فشار و... قرار گرفته و در صورت وجود نفوذ آب به داخل خودرو یا هر نقص دیگری به هیچ عنوان تجاری نشده و در پروسه تحویل قرار نمی‌گیرد.

لازم به ذکر است مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل سایپا پس از شناسایی و برقراری تماس با این هموطن محترم، پیش از آنکه دلیل ایراد نقص فنی مشخص شود، مراتب عذرخواهی گروه خودروسازی سایپا از اشکال به وجود آمده را به ایشان اعلام و در ادامه برای مشخص شدن دلیل نشت آب به مرکز ارتباط با مشتریان سایپا و شبکه خدمات پس از فروش معرفی کرده است.

در بررسی‌های اولیه و بنابر اظهارات این هموطن، مشخص شد نشت آب از محل آنتن رادیو خودرو صورت گرفته است که می‌تواند ناشی از فرسودگی طبیعی یا دریافت خدمت خارج از شبکه خدمات پس از فروش سایپا باشد. با این حال، هماهنگی‌های لازم با یکی از نمایندگی‌های شرکت سایپایدک در شهر محل اقامت ایشان برای پذیرش این خودرو و رفع ایراد آن صورت گرفته است."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۵ ۱۷:۵۰

یاد خودروی سراتو صفر خودم افتادم که در یک روز بارانی از حرکت ایستاد و پس از۱۴ روز خواب در نمایندگی اعلام گردید استفاده نادرست از ماشین عاملش بوده و گارانتی تعلق نمیگیرد یعنی بنده با ماشین به داخل رودخانه رفته ام این جواب سایپا بود به من

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۶ ۲۰:۲۴

عالی

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۷ ۰۰:۳۵

یکی بگه خیلی مسئولیت پذیری مشکل کم کردن روغن تیبا رو حل کنید اکثر تیبا ها روغن کم میکنن اونم حدود ۲ لیتر_

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۷ ۲۳:۵۵

من یه تیبا ۲ مدل ۹۸ از سایپا تحویل گرفتم از تیر ماه تا حالا بالغ با ۶ بار بردمش نمایندگی واسه صدای کولر و دور موتورش هنوز درست نشده که نشده!!!!! ترمز میگیری دور موتور میره بالا و گاهی کلا خاموش میشه!!!!!