• جمعه / ۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99030201015
  • خبرنگار : 30450

با اشاره به پیام رهبری به مناسبت روز قدس ۹۹

هدف تمامی گروه های منفی در منطقه فراموشی جنایت اسرائیل است

هدف تمامی گروه های منفی در منطقه فراموشی جنایت اسرائیل است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف اصلی تمامی گروه های منفی که در منطقه درست شده از جمله القاعده، طالبان، داعش و همه گروه هایی که تحت عنوان گروه های اسلامی در جهان اسلام علیه کشورهای اسلامی مبارزه می کنند فراموشی بحث اسرائیل است.

“سید حکمت الله هاشمی پور” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند یکی از نقشه های شومی که استکبار در این چند سال در پیش گرفته است به حاشیه بردن مساله فلسطین بوده.

وی تصریح کرد: هدف اصلی تمامی گروه های منفی که در منطقه درست شده از جمله القاعده، طالبان، داعش و همه گروه هایی که تحت عنوان گروه های اسلامی در جهان اسلام علیه کشورهای اسلامی مبارزه می کنند فراموشی بحث اسرائیل است و به حکومت رسیدن، جایگاه پیداکردن و ضربه زدن به کشورهای اسلامی از هدف های ثانویه این گروه ها است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های  آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آن ها میخواهند ذهن ها به جای اینکه به سمت اسرائیل و جنایت هایی را که در فلسطین اشغالی انجام می دهد کشانده شود، به سمت برنامه های حاشیه ای که درست می کند ببرند برای مثال در سال های اخیر شاهد بودیم در مدتی که داعش حضور داشت افکار عمومی دنیا به جای اسرائیل و جنایت های آن به سمت داعش آمد که بگویند کشورهای اسلامی و مسلمانان جنایت می کنند.

هاشمی پور تاکید کرد: مقام معظم رهبری بارها می فرمودند که سعی کنید که از دشمن اصلی غافل نشوید یعنی حواستان باشد که دشمن شماره یک جهان اسلام اسرائیل است و این ها در واقع گرد و خاک هایی هستند که لحظه ای هستند و بعد سرکوب می شوند اما قطعا داعش که تمام شود یک نقشه دیگری را طراحی می کنند برای اینکه بر جنایت های رژیم کودک کش صهیونیسم سرکوب بزنند.

وی بیان کرد: سازمان های بین المللی فقط اسم شان سازمان بین المللی “حقوق بشر” است و طی این ۳۰ تا ۴۰ سال اخیر مشاهده کردیم که سازمان های بین المللی در دست قدرت های زورگوی دنیا همچون آمریکا هستند و هر جا که بدانند منافع کشورهای استکباری به خطر می افتد آن جا سکوت می کنند که این ها در واقع ابزاری برای روپوش گذاشتن بر جنایت های خودشان است و برای اینکه افکار عمومی دنیا را توجیه کنند که اگر اقداماتی انجام می دهند رنگ و لعاب حقوق بشری به آن ها بزنند اما دنیا دیگر این را فهمیده و خیلی از جنایت هایی که اتفاق می افتند دیگر مردم و ملت های مظلوم حتی درخواست خود را به سازمان های بین المللی نمی دهند چون می دانند مراکزی برای توجیه جنایت های کشورهای زورگو در دنیا هستند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های  آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همانطور که راس جبهه متجاوز باطل، رژیم کودک کش صهیونیسم است باید جهت حمله جبهه مقاومت و تمام توانمندی جبهه مقاومت به سمت کشور اسرائیل که مادر فساد و تجاوز است باشد و سرچشمه را نابود کنند و این اتفاق نمی افتد مگر به وسیله جبهه مقاومت یعنی اگر ما دلخوش این باشیم که کشورها بتوانند اقدامی انجام دهند و یا با بخشنامه، آیین نامه و یا قوانین که وضع می کنند بتوانند با اسرائیل مبارزه کنند قطعا به نتیجه نمی رسد و آن چیزی که توانسته اسرائیل را ضعیف کند ثمر فعالیت جبهه مقاومت است.

هاشمی پور ادامه داد: سیاست های دنیا بر پایه همین حرکت هایی است که جبهه مقاومت انجام می دهند و شکل نوینی از جامعه جهانی را در دنیا تعریف می کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم که روز به روز بر توان جبهه مقاومت افزوده شود و مردم، مسئولین و ملت ما همان اعتقادی را که مقام معظم رهبری نسبت به جبهه مقاومت دارد داشته باشند و یک بخش مقاومت در حوزه نظامی است و بخش دیگر همین مقاومتی است که مردم ما در برابر تحریم هایی که خیلی از کشورهای زورگو علیه ما انجام می دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha