• جمعه / ۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۸:۴۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99030201038
  • خبرنگار : 50224

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

مبارزه با صهیونیست غاصب هرگز تعطیل نخواهد شد

مبارزه با صهیونیست غاصب هرگز تعطیل نخواهد شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبارزه با صهیونیست غاصب هرگز تعطیل نخواهد شد و ملت ایران همچنان آماده در خط مقدم برای آزادی فلسطین است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، دکتر حسن نگین تاجی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص روز جهانی قدس که فرمودند: « روز جهانی قدس، روز پایداری ملت های مسلمان و اعلام مخالفت امت اسلامی با ظلم و بی عدالتی صهیونیست ها و حامیانش است »، افزود: روز جهانی قدس تجلی وحدت مسلمانان و حمایت ملت های مسلمان و آزاده از مردم مظلوم فلسطین در مقابل سیاست های تفرقه انگیز و رژیم غاصب اسرائیل و حامیان استکباری آنهاست.

رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگرچه در این شریط کرونایی، به جهت سلامت ملت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان حضور یکپارچه و حداکثری مردم مسلمان و روزه دار ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در این روز میسر نمی باشد، اما با پشتیبانی و حمایت مردم مسلمان از سرزمین قدس و مردم مسلمان فلسطین در این روز ،به رژیم صهیونیستی خواهند فهماند که مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی تعطیل نخواهد شد.

وی تأکید کرد: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بداند، که امت اسلامی چون گذشته، استوارتر در جهت نابودی رژیم غاصب صهیونیستی گام خواهد برداشت و در خط مقدم جبهه آزادی بخش برای نجات فلسطین و مقابله با دشمنان مشترک خود قرار دارند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به حضور مردم استان در تمامی صحنه های انقلاب در دفاع از کیان ایران اسلامی گفت: عشایر سلحشور و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد همپای مردم مسلمان ایران، تا بیرون رفتن و نابودی غاصبان سرزمین فلسطین، درکنار مردم مسلمان فلسطین خواهند بود.

وی تصریح کرد: کارکنان دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پیشانی و خط مقدم مبارزه با ظلم و بی عدالتی، همیشه همراه و همگام با امت اسلامی ایران و مردم شیعی و ولایت مدار استان خواهند بود و در این مبارزه هر موقع که ولی امر مسلمین امر فرمایند، آماده ی جان فشانی خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha