• چهارشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99050806062

نگاه خطرناک درآمدزایی به ورزش در روزهای ترک‌تازی کرونا

نگاه خطرناک درآمدزایی به ورزش در روزهای ترک‌تازی کرونا

ایسنا/قم نگاه درآمد زایی به ورزش در شرایط کرونا یی مشکلات بسیاری را برای خانواده های قمی به همراه داشته است.

در حالی که کشور چند ماهی به جنگ با ویروس منحوس کووید 19 یا همان کرونا وارد شده است و به جرات میتوان گفت بسیاری از بخش های اقتصادی کشور چه خصوصی و چه دولتی با مشکلات بسیاری مواجه شدند ولی افزایش قیمت پایه برای اجاره اماکن ورزشی در قم تعجب همگان را برانگیخته است.
البته درست است که قیمت گذاری ها برای حضور اماکن ورزشی در مزایده ها توسط کارشناسان رسمی دادگستری انجام میشود ولی سوال اینجا است که چرا معاونت مالی و توسعه پشتیبانی اداره کل که مسئول برگزاری مزایده ها است و همچنین از مشکلات و کاهش درآمد اماکن ورزشی در شرایط کنونی خبر دارد بدون استفاده از تجربیات و نظرات کارشناسان ورزشی زیر بار این افزایش قیمت رفته است؟
به نظر می رسد که مسئولان اداره کل ورزش و جوانان در این مساله نگاه درآمد زایی را در پیش گرفته اند و توجهی به حجم عظیمی از آسیبی که به باشگاه داران ورزشی وارد می شود نداشته اند. البته باید در گذر زمان منتظر پاسخ آنها نیز بود.

افزایش اجاره بهای اماکن ورزشی برای خانواده ها مشکلات بسیاری ایجاد خواهد کرد و در شرایط کرونا که مردم از وضعیت اقتصادی مناسبی برخوردار نیستند این افزایش قیمت ها میتواند مانع جدی در برابر توسعه ورزش چه قهرمانی و چه همگانی محسوب شود.
مردم قم و بویژه اهالی ورزش انتظار دارند تا مسئولان مربوطه به موضوع افزایش قیمت اجاره بهای اماکن ورزشی ورود کنند تا قبل از نمایان شدن آسیب های آن در جامعه از وقوع آن جلوگیری کنند.

در گزارشات آتی پاسخ مسئولان اداره کل ورزش و جوانان را در این خصوص جویا خواهیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha