• سه‌شنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99061107923
  • خبرنگار : 50163

برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور یک‌سوم دانش‌آموزان ابهری

برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور یک‌سوم دانش‌آموزان ابهری

ایسنا/زنجان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر گفت: جشن شکوفه‌ها در مدارس این شهرستان با حضور یک‌سوم دانش‌آموزان و حضور یکی از اولیا و نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اسماعیل افشار ظهر امروز (۱۱ شهریورماه) در گردهمایی مدیران مدارس شهری و روستایی ابهر، با اشاره به چگونگی تنظیم برنامه هفتگی مدارس در سه وضعیت قرمز، زرد و سفید، اظهار کرد: جشن شکوفه‌ها در مدارس با حضور یک‌سوم دانش‌آموزان و حضور یکی از اولیا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز ۱۵ شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی حفظ امنیت و سلامت دانش‌آموزان و ایجاد آرامش در خانواده‌ها را یکی از موارد مهم و ویژه عنوان کرد و افزود: مجموعه آموزش و پرورش باید با وحدت مدیریت و ایجاد انسجام و انعطاف، آمادگی‌های لازم برای تغییر از یک وضعیت به وضعیت دیگر را داشته باشد.

این مسئول با تاکید بر استفاده از ظرفیت برنامه شاد، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تولید محتوا در دستور کار مجموعه خواهد بود، لذا در این راستا اتاق تولید محتوا در ابهر افتتاح شد.

افشار با اشاره به اینکه با توجه به رشد جمعیتی که در شهرستان ابهر داشته‌ایم امسال افزایش کلاس را شاهد بودیم، یادآور شد: همچنین تراکم کلاس‌ها در پایه اول ابتدایی مطابق شیوه‌نامه برنامه توسعه سنواتی و سازماندهی عوامل آموزشی و تربیتی صورت گرفته است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر این‌که ثبت‌نام دانش‌آموزان بر اساس کروکی محل زندگی انجام می‌شود، گفت: مسئولیت ثبت‌نام دانش‌آموزان بر عهده مدیران مدارس است و مدیران به‌عنوان عضو ستاد فرعی ثبت‌نام، نظارت کامل بر روند ثبت دانش‌آموزان دارند.

این مسئول، برنامه‌ریزی برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس پرتقاضا را یکی از اولویت‌های اصلی ستاد ثبت‌نام عنوان و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش شهرستان ابهر در برخی مدارس پرتقاضا افزایش کلاس جهت کاهش تراکم کلاسی داشته‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha