• پنجشنبه / ۶ تیر ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: fars-57392

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شیراز:

ماموریت نظارتی شورا با اجرای تکالیف بودجه محقق می‌شود

ماموریت نظارتی شورا با اجرای تکالیف بودجه محقق می‌شود

رییس کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز با این تاکید که ماموریت نظارتی شورا با اجرای تکالیف بودجه محقق می‌شود، گفت: احکام و تکالیف بودجه ۹۸ و برنامه پنجساله در حوزه‌ی این کمیسیون بررسی شد .

به گزارش ایسنا منطقه فارس، سید عبدالرزاق موسوی پنجشنبه ششم خرداد به خبرنگاران گفت: در بودجه ۹۸ شهرداری شیراز ، در حوزه کمیسیون برنامه و بودجه، ۱۴ تکلیف برای شهرداری تعیین شده است، این تکالیف با حضور مدیران حوزه‌های زیر مجموعه کمیسیون برنامه و بودجه، بررسی شد .

وی با اشاره به مهلت شش ماهه اجرای برخی از تکالیف، خاطرنشان کرد: این تکالیف ابزار کمکی برای تحقق ماموریت شورا در مبحث نظارت مصوبات هستند که در این جلسه تکالیفی که مهلت انها فرارسیده بود بررسی شدند‌ .

موسوی ادامه داد: بودجه ۹۸ ، مصوبه‌ای است که علاوه بر خط‌مشی و برنامه یکساله شهرداری، درآمدها و هزینه‌های شهرداری را نیز در خود گنجانده است .

عضوشورای اسلامی شهر شیراز با تاکید براینکه اجرای تکالیف بودجه و نظارت بر آن یعنی اجرایی شدن بیش از هفتاد درصد ماموریت نظارتی شورا، خاطر نشان کرد: اجرای هر برنامه‌ نیاز به منابع مالی دارد که این منابع در بودجه پیش بینی شده است.

موسوی عملکرد شهرداری شیراز را در اجرای تکالیف مربوط به حوزه برنامه و بودجه مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: اگر روند کار بدین نحو تداوم داشته باشد، سال خوبی برای شورا و شهرداری در بحث اجرای مصوبات و رعایت قانون خواهیم داشت .

وی از بررسی تکالیف مربوط به حوزه‌ی کمیسیون برنامه و بودجه در برنامه پنج ساله توسعه شهر شیراز نیز خبر داد و افزود: برای نخستین بار در برنامه مربوط به شهرداری و شورا، شاخص‌های کمی برای اندازه گیری میزان پیشرفت برنامه در نظر گرفته شد .

رییس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک شورای شیراز ادامه داد: با اندازه‌گیری کمی برنامه در پایان هر سال میزان تحقق اهداف مطابق با برنامه مشخص می‌شود .

وی با بیان اینکه بخش عمده‌‌ی شاخص‌ها تعیین شده است، ادامه داد: مقرر شد شهرداری تا ۱۵ تیرماه شاخص‌های کمی مربوط به تکالیف برنامه پنج ساله را به شورا ارائه کند .

موسوی افزود: شهرداری با همکاری کمیسیون‌های تخصصی، تکالیف ویژه‌ی برنامه‌های مربوط به هرحوزه‌ی شورا را تدوین کرده است .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha