• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403032617732
  • خبرنگار : 50649

رئیس ستاد انتخابات فارس خبر داد:

پیش‌بینی ۳۵۱۷ شعبه اخذ رأی در فارس/ ملزم به اجرای انتخابات سالم هستیم

پیش‌بینی ۳۵۱۷ شعبه اخذ رأی در فارس/ ملزم به اجرای انتخابات سالم هستیم

ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخابات فارس از پیش‌بینی ۳ هزار و ۵۱۷ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در این استان خبر داد.

اسماعیل قزلسفلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: این شعب اخذ رأی به صورت ثابت و سیار، روستایی و شهری در نظر گرفته شده‌اند.

وی از سازماندهی ۲ هزار و ۹۱۰ نفر در قالب معتمدان هیئت اجرایی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس خبر داد و افزود: با کمک این افراد ۹۷ هیئت اجرایی انتخابات در استان فارس شکل گرفت.

قزلسفلی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات مجلسی که اخیراً برگزار شد، یک تفاوت دارد، افزود: پیش از این، برای چند شهرستان یک حوزه انتخابیه اصلی و مابقی حوزه انتخابیه فرعی بودند اما اکنون همه شهرستان‌ها حوزه‌های انتخابیه اصلی و بخشداری‌ها حوزه انتخابیه فرعی هستند.

رئیس ستاد انتخابات فارس اظهار کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری ۳۷ حوزه انتخابیه و هیئت اجرایی اصلی و ۶۰ حوزه انتخابیه و هیئت اجرایی فرعی در سطح استان فارس شکل گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در این ایام بحث آموزش فرمانداران، بخشداران، کارشناسان سیاسی و فناوری انتخابات بخشداری‌ها و به طور کلی عوامل اجرایی انتخابات را دنبال می‌کنیم، گفت: علاوه بر این‌ها جلسات آموزشی مشترک بین هیئت نظارت و هیئت اجرایی به منظور ایجاد هماهنگی‌های بیشتر در سطح استان برگزار می‌کنیم.

قزلسفلی با تأکید بر اینکه در ستاد انتخابات فارس خود را نگهبان رأی مردم می‌دانیم، گفت: در ۴ راهبرد رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت رهبر معظم انقلاب که برای انتخابات برای ما ترسیم کرده‌اند، بر روی سلامت فوق‌العاده متمرکز هستیم و این آموزش‌ها نیز برای آن است که سلامت انتخابات را تضمین کنیم تا هیچ‌کس هیچ نقطه ابهامی نداشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تأکید کرد: هیچکدام از اعضای هیئت اجرایی انتخابات حق فعالیت له یا علیه کاندیدایی ندارد و ما این فعالیت‌های انتخاباتی را به دقت رصد و نظارت می‌کنیم و اگر در جایی و در هر سطحی شاهد بروز تخلف باشیم، حتماً با آن برخورد خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه رأی مردم را یک امانت الهی دست خود می‌دانیم، گفت: دولت خود را ملزم به برگزاری انتخابات سالم و قانونمند می‌داند و این مسئله را با قوت و قدرت دنبال می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha