• پنجشنبه / ۶ تیر ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: fars-57394

رئیس ستاد امنیت انتخابات در فارس منصوب شد

رئیس ستاد امنیت انتخابات در فارس منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار فارس، سید احمد احمدی‌زاده به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در این استان منصوب شد .

به گزارش ایسنا منطقه فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، طی حکمی احمد احمدی‌زاده را به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات استان فارس در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

در حکم استاندار فارس خطاب به احمدی‌زاده آمده است: "نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان منصوب می شوید .

انجام برنامه ریزی های مناسب و فراهم سازی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی در شان و تراز مردم شریف استان فارس که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس، برابر مُر قانون در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش مورد تاکید است، انتظار دارد ماموریت محوله را با استفاده از همه ظرفیت ها، امکانات و با تلاش و کوشش به نحو مطلوب انجام دهید .

بدیهی است در اجرای این مهم، معاونین، مدیران ستادی، فرمانداران، بخشداران و نیز اعضای شورای تامین استان و تمامی دستگاه های اجرایی نهایت همکاری و هماهنگی را با جنابعالی و آن ستاد به عمل خواهند آورد .

امید است در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید موفق باشید . "

به گزارش ایسنا، احمد احمدی‌زاده، معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری فارس را عهده‌دار است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha