• چهارشنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۱:۱۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400052014139
  • خبرنگار : 71647

پرس تی وی از مردم لندن «یک سوال ساده» می‌پرسد

پرس تی وی از مردم لندن «یک سوال ساده» می‌پرسد
عکس تزیینی است/تظاهرات در لندن در حمایت از فلسطین

پخش برنامه «یک سوال ساده» (A Simple Question) از شبکه بین‌المللی پرس تی‌وی از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، یوسف پورانوری، مدیر برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی از پخش دوباره برنامه «یک سوال ساده» خبر داد و گفت: سری جدید برنامه هم در شهر لندن تصویربرداری و هر هفته به روی آنتن می‌رود. در هر برنامه از سری جدید، یک موضوع انتخاب و به آن پرداخته می‌شود.
او ادامه داد: گزارشگر برنامه به میان مردم در سطح شهر لندن و دیگر شهرهای مهم اروپایی رفته و نظرات آنها را درباره موضوع مورد بحث هفته جویا می‌شود.
پورانوری خاطرنشان کرد: برنامه‌ «یک سوال ساده» میکروفون خود را در اختیار افکار عمومی اروپا و به‌ویژه مردم انگلیس قرار می‌دهد تا از نظرت آنها درباره موضوعات مختلف اقتصادی و اجتماعی که به آن مبتلا هستند، آگاه شود. این برنامه علاوه بر انگلیس، در برخی کشورهای دیگر اروپایی هم به سراغ مردم و کارشناسان می رود و از آنها درباره مسائل گوناگون پرسش می‌کند.
به گفته مدیر برنامه های شبکه پرس‌ تی‌وی، لمبیت اوپیک روزنامه‌نگار انگلیسی اجرای سری جدید برنامه «یک سوال ساده» را بر عهده دارد.
پورانوری تاکید کرد: سری جدید «یک سوال ساده» همچون گذشته از حضور کارشناسان و صاحب‌نظران بهره می‌برد و نقطه نظرات آنها را نیز درباره مباحث مورد بحث جویا می‌شود.
وی یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، فعلا حضور کارشناسان را در استودیو نخواهیم داشت و از طریق اسکایپ با آنها ارتباط برقرار می‌کنیم.

مدیر برنامه‌های پرس تی‌وی درباره موضوعات قابل طرح در برنامه «یک سوال ساده» توضیح داد: تمام مسائل اجتماعی و اقتصادی روز دنیا قابلیت طرح در برنامه را دارند و برای قسمت اول «یک سوال ساده» موضوع شیوع ویروس کرونا در انگلیس، عملکرد دولت و تبعات و پیامدهایش برای مردم این کشور در نظر گرفته شده است.
وی در پایان تاکید کرد: مردم نقش اصلی را در «یک سوال ساده» دارند و این رویکرد و رویه در ۳۰۰ قسمت سری قبل برنامه هم برقرار بوده است.
پخش فصل جدید «یک سوال ساده» به‌زودی از شبکه پرس تی وی آغاز می شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha