• پنجشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401032618534
  • خبرنگار : 50038

غنی سازی اوقات فراغت جوانان در ۴۴ خانه ورزش روستایی ملایر

غنی سازی اوقات فراغت جوانان در ۴۴ خانه ورزش روستایی ملایر

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: پس از گذشت دو سال از شیوع بیماری کرونا، استقبال خوبی از کلاس های اوقات فراغت صورت گرفته و با همکاری و حمایت های بخشداری ها و دهیاری های بخش های تابعه شهرستان در ۴۴ باب خانه ورزش روستایی برنامه ها و مسابقات فرهنگی ورزشی اجرا می شود.

به گزارش ایسنا؛ حمید رضا سپهری نیا پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه در ستاد ساماندهی امور جوانان ملایر، همکاری و هماهنگی مسئولان و روسای دستگاه های اجرایی و بانک های سطح شهرستان را در ارائه برنامه های خود با محوریت غنی سازی اوقات فراغت و پرداخت وام های ازدواج به اداره ورزش و جوانان خواستار شد.

وی با تاکید بر تلاش در برنامه ریزی دقیق و کارآمد و انجام کارهای جهادی در راستای غنی سازی هرچه بهتر اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، اظهارکرد: پس از دو سال درگیری با کرونا فرصت ها را باید غنیمت شمرده و به نحو شایسته از آنها استفاده کرد تا در آینده شاهد پرورش استعدادهای خوبی در همه دستگاههای متولی اوقات فراغت باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر نیز برنامه ریزی دستگاه های اجرایی و متولی شهرستان را در غنی سازی اوقات فراغت جوانان مهم دانست و از مسئولین خواست تا در اسرع وقت نسبت به ارائه گزارش برنامه های خود به فرمانداری ویژه و اداره ورزش و جوانان اقدام لازم را به عمل بیاورند.

حسین فارسی از دستگاه های متولی در امر ازدواج خواست تا با برگزاری جلسات مشاوره و راهنمایی و تلاش در رفع موانع و مشکلات سد راه ازدواج جوانان نسبت به تشویق آنها به ازدواج و فرزند آوری اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است؛ تلاش در برگزاری دوره های آموزشی مفید و ارزنده در تمامی رده های سنی با موضوعات مختلف متناسب با سن، همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی و متولی اوقات فراغت در برگزاری برنامه ها و استفاده لازم از پتانسیل ها، ظرفیت ها و زیرساختها و ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان، همکاری کامل بانک ها در تسریع واگذاری وام های ازدواج از اهم مصوبات این جلسه بود که به تصویب رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha