• شنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401041812409
  • خبرنگار : 50490

کارشناس بازاریابی مطرح کرد

کاهش قیمت تمام شده، افزایش کیفیت و تبلیغات راه‌های موفقیت تولید

کاهش قیمت تمام شده، افزایش کیفیت و تبلیغات راه‌های موفقیت تولید

ایسنا/مازندران یک کارشناس بازاریابی تنها راه موفقیت در حوزه تولید را پایین آوردن قیمت تمام شده محصول، تبلیغات مناسب و به‌هنگام کردن و افزایش کیفیت محصول تولیدی عنوان کرد.

بهمن وهاب زاده گردرودباری در حاشیه نمایشگاه هدایا و سوغات مشاغل خانگی در مصلی شهرستان بابل طی گفت و گویی با ایسنا اظهار کرد: ضروری است یک تولیدکننده قبل از هر اقدامی، مهارت کسب و کار را آموزش ببیند تا در روند تولید با مشکل بازار فروش مواجه نشود.

وهاب زاده از برگزاری ۱۰۰ دوره آموزشی برای دانشگاه های دولتی از جمله جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: سعی کردیم به کارآفرینان بیاموزیم که انتخاب شغل، حفظ آن و مهارت جذب مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ضروری است تولیدکننده تحقیقات بازاریابی داشته باشد یادآور شد: تولیدکننده باید بررسی کند نیاز و تقاضای بازار به سمت چه خدماتی تمایل دارد و آیا مورد نیاز منطقه و متناسب با مهارت و ظرفیت تولید وی هست.

این کارشناس بازاریابی با اشاره به اینکه هنوز زیرساخت های لازم برای نمایشگاه های داخلی فراهم نشده است و نمایشگاه ها با مشکل محیط نامناسب، گرانی جایگاه غرفه ها، عدم تبلیغات مناسب و سایر موارد مواجهند، گرانی جایگاه را سبب خالی ماندن بسیاری از غرفه های نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی در بابل دانست و گفت: با توجه به این موضوع که این نمایشگاه فرا استانی برگزار شد امکانات لازم متناسب آن نبود.

وهاب زاده، تنها راه موفقیت در حوزه تولید را پایین آوردن قیمت تمام شده محصول، تبلیغات مناسب و به‌هنگام کردن و افزایش کیفیت محصول تولیدی عنوان و تصریح کرد: با توجه به اینکه برای برگزاری بازارچه دائمی بخصوص برای متقاضیان مشاغل خانگی مکانی در شهرستان تعریف شده است اما طبق پیش بینی انجام شده مکانی دور از شهر در نظر گرفته شد که شرایط لازم را نداشت.

وی یادآورشد: با توجه به تنوع مشاغل و ظرفیت بالای شهرستان ضروری است تا در چند نقطه شهر برای حرفه های مختلف بازارچه در نظر گرفته شود تا مردم متناسب با نیاز خود به آن مراجعه کنند.

مشاور کارآفرینی و اشتغال شورای شهرستان بابل با اشاره به اینکه حضور مسئولان در نمایشگاه دلگرمی برای تولیدکنندگان مشاغل خانگی است خاطرنشان کرد: در چندروزی که نمایشگاه برگزار شد هیچ مسئولی حضور نیافت.

وهاب زاده با اشاره به اینکه اولویت مسئولان بخش تولید نیست گفت: حتی متولیان امر نیز از نخستین نمایشگاه هدایا و سوغات مشاغل خانگی بازدید نکردند.

وی با تقدیر از حضور رئیس اداره صمت شهرستان بابل تصریح کرد: امیدواریم مسئولان استانی و شهرستانی به امر کسب و کار خانگی توجه ویژه داشته باشند تا اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha