• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403032617464
  • خبرنگار : 50617

جزییات سیلاب اخیر کندوان و مفقودان احتمالی 

جزییات سیلاب اخیر کندوان و مفقودان احتمالی 

ایسنا/مازندران  مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران اظهار کرد: بر اساس شنیده‌ها سه نفر از افراد در جاده چالوس مفقود شدند که اقدامات لازم برای یافتن این مفقودان احتمالی ادامه‌ دارد.

حسینعلی محمدی شیرکلایی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تعدادی از مسیرهای روستایی در برخی از شهرستان‌های مازندران مسدود شده است، گفت : محور روستایی انند و چرات بخش مرکزی شهرستان سوادکوه به طول ۲۵ کیلومتر مسدود شد و با تلاشهای صورت گرفته یک مسیر از این محور بازگشایی شده است.

وی با اشاره به اینکه مسیر روستاهای دیولان تا رزن در شب گذشته بر اثر سیلاب دچار انسداد شده است، افزود : تیمهای راهداری این مسیر را به صورت موقت بازگشایی کردند و اقدامات کامل ایمن سازی و بازگشایی در حال انجام می باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با عنوان اینکه مسیر روستای اِرا به سمت دوراهی فولاد محله بازگشایی شد، اعلام کرد : محورهای مواصلاتی کیاسر هم درگیر سیلاب اخیر شدند.

محمدی شیرکلایی با اظهار اینکه خسارت زیادی به منطقه چالو کیاسر وارد شده است، یادآور شد: مسیر منطقه بند بن در کیاسر به طول ۱۲ کیلومتر در حال حاضر مسدود است.

وی با اعلام اینکه بازگشایی مسیر ارتفاعات بابل انجام شده است، تصریح کرد : تمامی ۹ خودرویی که در جاده کندوان طعمه آب شدند را پیدا کردیم و این خودروها بدون سرنشین بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت : آنچه در رابطه با ۳ نفر مفقود شده در سیلاب اخیر اعلام شد بر اساس شنیده‌های افراد حاضر در منطقه است و به طور یقین نمی توان گفت که این افراد مفقود شدند اما تلاش برای پیدا کردن احتمالی آنها ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، شامگاه پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ بارش های رگباری در ارتفاعات چالوس منجر به طغیانی شدن رودخانه چالوس و وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد که این سیل خساراتی را نیز به دنبال داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha