• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401060705088
  • منبع : نمایندگی زنجان

ایجاد سامانه SSO در زنجان توسط یک شرکت دانش‌بنیان

ایجاد سامانه SSO در زنجان توسط یک شرکت دانش‌بنیان

ایسنا/زنجان مدیر یک شرکت دانش‌بنیان گفت: با استفاده از سامانه SSO با یک بار ورود به این سامانه اجازه ورود بر روی همه نرم‌افزارها صادر شده و نیازی به ورود مجدد نیست.

فاطمه محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جزئیات سامانه SSO، عنوان کرد: تیم شرکت فناوران ستاره جنوب در استان زنجان در حال راه‌اندازی سامانه‌ای است که مسیری برای طراحی سایت‌های تحت کلود ایجاد می‌کند و در واقع پشت زمینه و دیتا بیس کاملاً مشترک و چند مستاجره دارد و از این قبیل سامانه‌ها در سطح کشور به تعداد انگشت‌شمار وجود دارد.

وی با اشاره به حوزه فعالیت این شرکت دانش‌بنیان، افزود: عمده فعالیت این شرکت در زمینه طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای سفارش مشتری از جمله نرم‌افزارهای سازمانی و شرکتی است و در کنار این بخش، نرم‌افزارهای مختصات مکانی برای بسیاری از سازمان‌ها مانند سازمان کشاورزی و آب و فاضلاب طراحی می‌کنیم.

این مسئول در رابطه با ارائه طرحی کاملاً نو توسط این شرکت در تهیه مختصات مکانی سازه‌های آبی مثل سدها و زه‌کشی کانال‌های آبیاری در جنوب کشور، اظهار کرد: به وسیله این نرم‌افزار مختصات مکانی، موقعیت جغرافیایی سازه‌های آبی جنوب کشور مانند سدها و زه‌کشی کانال‌های آبیاری طراحی و بر روی نقشه‌های فضایی نشان داده شد و به این طریق کمک شایانی در زمینه مدیریت منابع آبی و جلوگیری از هدررفت آب انجام گرفت.

وی با اشاره به کاربرد نرم‌افزار مختصات مکانی مدیریت آب مصرفی در استان زنجان، تصریح کرد: بزرگ‌ترین عملی که با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان انجام داد، مدیریت منابع آبی کشور در سطح گسترده است، به طور مثال در استان زنجان در صورت استفاده از این نرم‌افزار می‌توان آب مصرفی کشاورزان را مدیریت کرد، به گونه‌ای که متناسب با محصولی که کشت خواهد شد، آب به زمین مورد نظر اختصاص داده شود و این موضوع به نوبه خود به صرفه‌جویی در مصرف آب در شرایط کم‌آبی امروز کمک بسیاری خواهد کرد.

این فعال کارآفرین با اشاره به نیاز امروز استان زنجان در زمینه مدیریت منابع آبی، افزود: در حال حاضر کشت محصولات کشاورزی مختلف در استان زنجان رونق بالایی دارد و این موضوع می‌طلبد تا برنامه‌ریزی دقیقی برای مدیریت آبی مصرفی این محصولات انجام شود تا از هدررفت آب استان جلوگیری کند.

محمدی با اشاره به تاریخچه فعالیت این شرکت دانش‌بنیان، عنوان کرد: شرکت دانش‌بنیان فناوران ستاره جنوب از سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرده و به صورت کاملاً خودگردان در حال فعالیت است و هم‌اکنون ۸ نفر نیروی کار به صورت مستقیم تحت نظر این شرکت مشغول به کار هستند.

مدیر شرکت دانش‌بنیان فناوران ستاره جنوب شعبه استان زنجان، با اشاره به پتانسیل بسیار بالای استان زنجان در حوزه نرم‌افزار و اقتصاد دیجیتال، خاطرنشان کرد: شعبه شرکت در استان زنجان، سومین شعبه پس از خوزستان و استان تهران است و همین موضوع نشانگر ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب استان زنجان در پیشرفت حوزه الکترونیک و نرم‌افزار است و در صورت حمایت مسئولان و مدیران این استان می‌تواند سرآمد استان‌های دیگر در بخش نرم‌افزار باشد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم‌افزارهای طراحی شده توسط شرکت دانش‌بنیان فناوران ستاره جنوب و استفاده از امکانات شرکت می‌توانند به سایت www.ssit.co.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha