• یکشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402021710778
  • خبرنگار : 50356

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد

نصب ۳۲ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی

نصب ۳۲ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تاکنون ۳۲ هزار مشترک دیماندی و آمپری زیر پوشش این شرکت در تعرفه‌های صنعتی، اداری، تجاری، کشاورزی و خانگی مجهز به کنتور هوشمند با قابلیت قرائت از راه دور شده‌اند.

مهدی دهقان با اشاره به برنامه‌های این شرکت در خصوص مدیریت بار هوشمند در خراسان رضوی اظهار کرد: در این راستا اقداماتی از جمله تفکیک مصارف کشاورزی، صنعتی، بارهای حساس و … به تفکیک نقاط تحت اتوماسیون گروهی در سامانه اسکادا و نقطه‌ای از طریق نصب تجهیزات کنترل پذیر اقدام شده است.

وی کنترل پذیری اشتراک‌های سه فاز و دیماندی در تعرفه‌های مختلف را بیش از ۱۵ هزار اشتراک با قابلیت کنترل پذیری ذکر و افزود: این اشتراک‌ها تا حدود ۲۰۰ مگاوات را قابل مدیریت می‌کند.

دهقان استقرار سامانه مدیریت اضطراری بار را از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در راستای مدیریت بار هوشمند برشمرد و در خصوص نحوه مدیریت اوج بار سال ۱۴۰۱ این شرکت تصریح کرد: برنامه همکاری با مشترکین استان برای مدیریت اوج بار تابستان سال ۱۴۰۱ با عقد تفاهم نامه به تعداد ۱۸ هزار و ۵۶۴ مورد دنبال شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۲ هزار و ۶۵۰ تفاهم نامه با مشترکین کشاورزی، ۲۸۳۹ تفاهم نامه با مشترکین صنعتی، ۱۲۹۶ تفاهم نامه با مشترکین اداری،۱۵۵۰ تفاهم نامه با مشترکین تجاری و باقی تفاهم نامه ها با سایر بخشها بوده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بیان کرد: برای گذر موفق از اوج مصرف امسال نیز هماهنگی اجرای برنامه‌ها برابر با برنامه مصوب شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با مجریان ستادی برنامه‌های کاهش اوج بار، برگزاری منظم و به موقع کمیته‌های فرعی مدیریت مصرف و کاهش اوج برای پیگیری و اجرای مصوبات، اجرای دقیق برنامه زمانبندی (گانت چارت) ابلاغی مدیریت مصرف شرکت، تسلط مجریان شهرستان به برنامه‌های پاسخگویی بار و اشراف کامل به منظور راهنمایی مناسب مشترکین انجام گرفته است.

دهقان رصد همکاری مشترکین از طریق سامانه‌های موجود نظیر پایش و ارائه بازخورد به موقع به مشترک همکار، پیگیری مصوبات کمیته مدیریت مصرف و کاهش پیک ستاد به منظور آگاه شدن از سیاست‌های شرکت در حوزه مدیریت مصرف و کاهش پیک و اجرای مصوبات مذکور، روئیت پذیری و کنترل پذیری همه مشترکین اداری، آگاه سازی اصلاح تعرفه برق و تاثیر آن بر بهای صورت حساب مشترکین در تعرفه‌های مختلف با هماهنگی با مجری ستادی، برگزاری جلسات هماهنگی با استانداری و جهاد کشاورزی و صمت و … را از دیگر برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در راستای مدیریت اوج بار سال ۱۴۰۲ برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی وی افزود: در راستای استفاده از روش‌های خلاقانه و جدید در شرکت برای جلب مشارکت مشترکین در مدیریت مصرف انرژی اقداماتی از جمله تهیه فرم ارزیابی مصرف ساختمان‌های فرمانداری و بخشداری‌ها، ایجاد امکان عقد تفاهم نامه غیرحضوری بر روی سایت شرکت، تهیه کیو.آر کد راهکارهای مدیریت مصرف برای نصب در مکان‌های عمومی پرتردد، تشکیل کمیته انرژی و تصمیم گیری پیرامون مسائل مهم در سطح کلان استان، تهیه بنرها و تیرزها و بروشورهای خلاقانه انجام گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha