مسعود نصرتی در گفتوگو با ایسنا، در تشریح روند احداث معابر در سطح منطقه ۲۲ و انتقاد برخی اهالی این منطقه از روند کند در برخی معابر که از طریق این خبرگزاری پیگیر آن بودند، گفت: بخشی از عملیات آسفالت ریزی در این منطقه به مرمت و نوسازی معابر فرسوده اختصاص دارد؛ بخش دیگر مربوط به عملیات آسفالت ریزی در محورهای بزرگراهی و بخش دیگر مربوط به آسفالت ریزی در معابر تازه تأسیس است.
وی افزود: در منطقه ۲۲ به دلیل روبه توسعه قرار داشتن و ایجاد شهرکهای مسکونی در محلات ۱۲ گانه روند ساخت معابر بسیار بیشتر از مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است و به نوعی میتوان گفت در بسیاری از مناطق پایتخت تنها یک عملیات نوسازی آسفالت صورت می گیرد و عملیاتی مبنی بر ساخت معبر جدید وجود ندارد.
شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: ساخت معبر جدید نیازمند یک روند کاملا تخصصی و فنی است و در یک بازه زمانی مورد اجرا قرار خواهد گرفت و امکان احداث معبر در یک بازه زمانی کوتاه امکان پذیر نیست.
وی به موضوع تأسیسات شهری نیز در احداث معبر جدید اشاره کرد، گفت: در بسیاری از معابر تازه تأسیس، تأسیسات شهری باید فراهم شود، که در این خصوص سایر نهادهای خدمات رسان مانند شرکت برق، آب، گاز و... باید ورود پیدا کنند و سپس عملیات معبرسازی صورت گیرد تا به نوعی دوباره کاری در اجرای عملیات و حد رفت اعتبارات صورت نگیرد.
انتهای پیام
نظرات