• شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403020100558
  • خبرنگار : 50649

مدیرکل ارزیابی زیست محیطی سازمان محیط زیست:

مسئله اصلی در سطح استان فارس مسئله زیست محیطی، آب و خاک است

مسئله اصلی در سطح استان فارس مسئله زیست محیطی، آب و خاک است

ایسنا/فارس مدیرکل ارزیابی زیست محیطی سازمان محیط زیست کشورگفت: مسئله اصلی در سطح استان فارس مسئله زیست محیطی، آب و خاک است و این موضوعات نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارد و باید از تجربیات استان‌های دیگر که در این زمینه اقداماتی انجام داده‌اند استفاده کنیم و با یک رویکرد و نگاه جدید، مدیران سطح استان و کشور این موضوع را مدیریت کنند.

سعید کریمی امروز، اول اردیبهشت‌ماه در اولین دوره آموزشی ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران استان فارس که در استانداری این استان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت برگزاری دوره های آموزشی به منظور ارتقای توان دست‌اندرکاران مدیریت بحران استان، گفت: موضوعات از سطح سیاست‌گذاری تا سطح تصمیم‌گیری و اجرا در دوره‌های آموزشی مورد بحث قرار می‌گیرد و افراد می‌توانند با دانش و مهارت بهتری بحران‌های مختلف را مدیریت کنند.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری فارس نیز در این نشست گفت: یکی از اهداف اصلی اداره‌کل مدیریت بحران استان فارس در سال ۱۴۰۳ برگزاری دوره‌های آموزش و کارگاه‌های آموزشی در سطح استان فارس جهت افزایش تاب‌آوری جامعه و آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور مقابله با حوادث و مدیریت بحران است.

غلامرضا غلامی افزود: مسائل زیست محیطی مانند فرسایش خاک، افزایش ریزگردها و بحران آب، بالا رفتنEC خاک و خشک شدن چاه‌ها، استان فارس را تهدید می‌کنند و قبل از اینکه این تهدیدها تبدیل به مخاطره و بحران شود باید با هم‌اندیشی و مدیریت صحیح، تاب‌آوری جامعه را بالاتر ببریم.

وی همراهی همه دستگاه‌های مسئول در سطح استان فارس را نیاز ضروری برای مدیریت مطلوب موضوعات و بحران‌ها دانست و گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ شاهد حرکت منسجم و هماهنگ دستگاه‌ها و نهادهای استان برای مدیریت مطلوب بحران‌ها باشیم.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha