• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403032215111
  • خبرنگار : 50598

استاندار مرکزی:

مدیران بایستی تا روز انتخابات در خدمت دفاع از برنامه‌ها و توفیقات دولت باشند

مدیران بایستی تا روز انتخابات در خدمت دفاع از برنامه‌ها و توفیقات دولت باشند

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: تمامی مدیران استان بایستی تا روز انتخابات در خدمت دفاع از برنامه‌ها و توفیقات دولت باشند.

فرزاد مخلص الائمه، ۲۲ خرداد در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های استان مرکزی اظهار کرد: به تقدیر الهی دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی، سه ساله شد و بر این اساس عملا دولت، فرصت تبیین موفقیت‌های خود را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولت بدون توقف و تعطیلی است، افزود: تاکید می‌کنیم اگر مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره‌ای روز تعطیل داشته باشد و در منزل بماند، در حق دولت جفا کرده است و بایستی تا روز انتخابات کل مدیران استان در خدمت دفاع از برنامه‌ها و توفیقات دولت باشند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: مدیران کل بایستی شهر به شهر و روستا به روستا برای حل مسائلی که به نقطه پایانی خودشان رسیده‌اند، حضور پیدا کنند. مردم باید شما را دائما در میدان ببینند.

مخلص الائمه با بیان اینکه اگر لازم باشد مدیران کل دستگاه‌ها باید از جیب برای کمک به روابط عمومی کمک کنند، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار سال گذشته خود با هیات دولت نیز، علی رغم اینکه از اقدامات دولت تمجید کردند از سه مورد انتقاد کردند که تمام سه مورد مرتبط به ضعف در حوزه اطلاع رسانی و بیان دستاوردهای دولت بود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید بدون وقفه و تعطیلی در تلاش باشند، افزود: از مسئولین روابط عمومی درخواست دارم با اطلاع رسانی دقیق، اجازه میدان داری به دشمنان را ندهید و تلاش همکاران خود را که در سطح استان شبانه روزی‌ کار می‌کنند را منعکس کنید.

محمد طالبی، مدیرکل روابط عمومی استاندازی مرکزی نیز اظهار کرد: بحث رسانه و اطلاع رسانی امروزه جزو مقوله‌های تاثیرگذار و مهم است و جزو مسائل جدی است که مقام معظم رهبری همواره به آن تاکید دارند.

وی افزود: هر ساله بر اساس شاخص‌هایی، روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان را ارزیابی می‌کردیم ولی خروجی آن به جای ایجاد انگیزه، باعث بی‌انگیزگی می‌شد لذا امسال به سمت برگزاری این جشنواره رفتیم.

طالبی با بیان اینکه این جشنواره با هدف توانمندسازی و ظرفیت‌سنجی روابط عمومی‌های استان برگزار شده است گفت: برگزاری کارگاه‌های متعدد و تمرین کار گروهی و شبکه‌ای در جهت ارتقا اقدامات در استان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه روابط عمومی نیاز به ارتقا دارد، تصریح کرد: در بحث اعتبارات و کمک‌هایی که در این حوزه باید اتفاق بیفتد، نیاز به تصمیمات در سطوح بالای کشوری داریم و با تعامل، همفکری و هماهنگی می‌توانیم جایگاه روابط عمومی‌ها را ارتقا بخشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha