• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403080704924
  • خبرنگار : 71219

وقتی آزاده صمدی «ترس از اشک‌های واقعی» را به سینما می‌برد

وقتی آزاده صمدی «ترس از اشک‌های واقعی» را به سینما می‌برد

آزاده صمدی گفت: این فیلم نیز مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر اثری مستقل است که با هزینه شخصی ساخته شده و امیدوارم از تماشای آن لذت ببرید.

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه‌ی فیلم سینمایی «ترس از اشک‌های واقعی» به کارگردانی امیراحمد قزوینی و تهیه‌کنندگی آزاده صمدی شامگاه یکشنبه ۶ آبان با حضور سازندگان فیلم، جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه در پردیس سینمایی چارسو و توسط گروه سینمایی هنر و تجربه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آزاده صمدی تهیه‌کننده فیلم «ترس از اشک‌های واقعی» در ابتدای مراسم با تشکر از حضور مخاطبان گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم از تمام کسانی که ما را، در تولید این فیلم همراهی و کمک کردند تشکر کنم. این فیلم نیز مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر اثری مستقل است که با هزینه شخصی ساخته شده و امیدوارم از تماشای آن لذت ببرید.

امیراحمد قزوینی کارگردان فیلم نیز با تشکر از مخاطبان ادامه داد: همه شما برای من و خانم صمدی آدم‌های مهمی هستید و من فقط از شما می‌خواهم که پس از تماشای فیلم هر نظر و نقدی که دارید، با ما در میان بگذارید و ما واقعاً خوشحال می‌شویم که بشنویم و بخوانیم؛ چون ما این فیلم را ساخته‌ایم تا نظر دوستان روشنفکر و قلم‌به‌دست را بدانیم و فیلم بعدی‌مان را بر همین اساس بسازیم.

وی افزود: این فیلم یک اثر بسیار شخصی است که از تجربه من و چیزهایی است که از دیدنش در سینما لذت می‌بردم و بسیار دوست داشتم که روزی انجامش بدهم. تجربه‌ای که فکر می‌کردم هیچ‌وقت در سینمای بدنه قابل‌اجرا نیست. این فیلم برای من چه از لحاظ تجربه زیبایی‌شناسی و چه از لحاظ زندگی، یک تجربه بسیار شخصی است. همچنین می‌خواهم از گروه سینمایی هنر و تجربه که این فرصت را در اختیار ما قرار دادند تشکر کنم.
 

فیلم سینمایی «ترس از اشک‌های واقعی» به کارگردانی امیراحمد قزوینی و تهیه‌کنندگی آزاده صمدی با حضور بازیگرانی همچون اسماعیل گرجی، پادینا کیانی، آریا میر رکنی، امیراحمد قزوینی، پردیس حسامی، جواد فارغ زاده، ستاره توانگر، اختر اولیایی، حامد آرامی، کیمیا قائمی، جواد شاکری، اصغر باروت کوب زاده، علی مزیدی، مهدی معزی، بهنام بشارت ساخته شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بازیگر نقش هملت، صحنه را ترک می‌کند و به دنبال یافتن معجزه، راهی زادگاه خود یزد می‌شود.

اکران فیلم «ترس از اشک‌های واقعی» از ۹ آبان در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنرو تجربه آغاز می‌شود.

وقتی آزاده صمدی «ترس از اشک‌های واقعی» را به سینما می‌برد

انتهای پیام 
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha