به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، در اجرای حکم بازرسی و به دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، موضوع نحوه خدماترسانی شرکتهای بیمهگر به بیمهگذاران، ذینفعان و مراجعان در راستای بهبود پاسخگویی، تسهیل امور مراجعان و ارتقای رضایتمندی عمومی بررسی شد.
بازرسان اعزامی بهصورت سرزده از شرکتهای بیمهای شامل بیمه ایران، آسیا، البرز، دانا، ملت، سامان، ما، کوثر، حکمت صبا، معلم، رازی، پارسیان، تجارت نو، صندوق بیمه محصولات کشاورزی، شرکت تأمین خسارتهای بدنی و بیمه حوادث طبیعی ساختمان و نیز مراکز خدمات درمانی طرف قرارداد بازدید کردند.
در این بازدیدها بر تسریع در پرداخت خسارات توسط شرکتهای بیمه تاکید شد.
در پی این بازرسیها، تذکرات لازم به مدیران مربوطه در شعب شرکتهای بیمه داده شده و مکاتبات هشداری برای مدیران نظارتی بیمه مرکزی ارسال شد.
انتهای پیام
نظرات