به گزارش ایسنا، گفته شده که ساعاتی پیش سرویس دهی یکی از شرکت های خدماتی که در زمینه اینترنت فعالیت میکند، دچار اختلالهای زیرساختی و قطع اینترنت شده و همین موضوع مشکلاتی را برای کاربران این اپراتور ایجاد کرده است.
در همین راستا برخی از مشترکان یکی از بزرگترین شرکت های خدمات دهنده اینترنت در تماس با ایسنا اعلام کردند که اینترنتشان دچار مشکل شده و موفق به برقراری ارتباط با پشتیبانی این شرکت هم نمیشوند.
اما مهندس محمدعلی یوسفی زاده، مدیر عامل آسیاتک در گفت و گو به ایسنا در پاسخ به اختلال به وجود آمده اظهار کرد: اینترنت و زیرساختهای ارتباطی شرکت بدون هیچگونه اختلالی در حال ارائه خدمت است.
وی افزود: بدیهی است که در گستره وسیع خدماترسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند. این موارد اغلب ناشی از شرایط محلی، تجهیزات کاربر یا سایر عوامل خارج از بستر اصلی شبکه است. در چنین مواقعی، بهترین و سریعترین راه، ارتباط مستقیم با درگاههای رسمی پشتیبانی شرکت است تا همکاران متخصص ما بتوانند موضوع را بررسی کرده و در کوتاهترین زمان ممکن برطرف کنند.
انتهای پیام
نظرات