• شنبه / ۲ تیر ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 97040200558
  • منبع : نمایندگی گیلان

استاندار:

عایدات ناشی از خدمات‌دهی به گردشگران باید نصیب مردم استان گیلان شود

عایدات ناشی از خدمات‌دهی به گردشگران باید نصیب مردم استان گیلان شود

ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: ضمن اهمیت حفظ کیفیت در ارائه خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران، باید بکوشیم عایدات ناشی از خدمات‌دهی به گردشگران نصیب مردم استان شود.

به گزارش ایسنا، دکتر «مصطفی سالاری» در دیدار با مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور که در محل دفتر استاندار برگزار شد، بر لزوم جامعیت داشتن طرح‌های خدماتی تأکید کرد و گفت: زمانی اجرای پروژه راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه حائز اهمیت و ارزش می‌شود که حداقل شاهد راه‌اندازی ۳۰۰ الی ۴۰۰ شعبه از آن در سراسر استان باشیم.

وی به توافقات صورت گرفته با اداره راهداری استان اشاره و خاطرنشان کرد: می‌توانیم از ظرفیت وجود مجتمع‌های خدماتی بین راهی سراسر استان، از وجود شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بهره ببریم.

نماینده عالی دولت در استان، استانداردسازی بسته‌بندی برنج گیلان را به‌عنوان طرح پیشنهادی مهمی که در دستور کار قرار دارد، قلمداد و تصریح کرد: در این خصوص پیگیر اجرایی شدن طرح هستیم.

سالاری به سایر محصولات تولیدی استان نظیر کیک و کلوچه اشاره کرد و گفت: دیدگاه ما منطبق بر توسعه همه جانبه استان است و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha