• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 97072916270
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

تأکید استاندار سیستان و بلوچستان بر تأمین سوخت اتوبوس‌های زوار اربعین

تأکید استاندار سیستان و بلوچستان بر تأمین سوخت اتوبوس‌های زوار اربعین

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به این‌که اتوبوس‌های حامل زائران ممکن است در طول مسیر برای دریافت سوخت معطل شوند باید روند سوختگیری این خودروها به گونه‌ای مدیریت شود تا تجمع آنان در یک جایگاه سبب طولانی شدن مدت سوختگیری نشود.

به گزارش ایسنا، سید «دانیال محبی» روز در نشست ستاد اربعین سیستان و بلوچستان افزود: برنامه ریزی برای استفاده از شبکه ریلی در انتقال زائران پاکستانی تا مرز کشور عراق باید در سال‌های آینده انجام شود، چون سلامت و ایمنی آن بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: پیاده‌روی اربعین یک جریان و رودخانه تبادل فکر و فرهنگ است که تلاش و برنامه‌ریزی هر چه بیشتر برای استقبال از زائران حسینی این استان را به کانون تبادل فرهنگی تبدیل می‌کند.

استاندار گفت: استقبال مناسب از زائران پاکستانی که رنج هزاران کیلومتر از کویته تا ایران را طی کرده‌اند تأثیر بسیار زیادی در ادامه این مسیر تا کربلا دارد.

وی افزود: در ایمنی مسیر حرکت زائران از مرز میرجاوه تا مقصد باید دقت کرد و سعی کنیم تلفات و خسارات رانندگی وجود نداشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ایجاد زیرساخت مناسب جاده‌ای در قالب بزرگراه در مسیر نصرت‌آباد به سمت بم هم‌چنین ایجاد اقامتگاه‌ها و اماکن تفریحی برای استراحت زائران از جمله اقداماتی است که ایمنی مسیر را برای آنان فراهم می‌کند و برای سال‌های آینده باید در دستور کار قرار گیرد.

محبی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین خدمات برای زائران ایجاد سرویس‌های بهداشتی در طول مسیر هم‌چنین در محل اسکان زائران است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر فراهم کردن آرامش زائران خاطرنشان کرد: میزبانی از زائران اربعین حسینی ظرفیت بزرگی برای این استان است که باید با مدیریت صحیح توسعه یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha