• شنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۷ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 97092411727
  • منبع : سازمان بیمه سلامت

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت:

سازمان بیمه سلامت بازاریابی تلفنی ندارد/مردم فریب نخورند

سازمان بیمه سلامت بازاریابی تلفنی ندارد/مردم فریب نخورند

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت گفت: با شرکت‌های سودجویی که از عنوان بیمه سلامت جهت کلاهبرداری از ‏مردم استفاده می‌کنند، از طریق مراجع قضایی برخورد می‌شود.‏

به گزارش ایسنا، محمد منتقمی‌راد درباره سوء استفاده از عنوان بیمه سلامت به وسیله تماس‌های تلفنی برخی شرکت‌ها، ‏افزود: سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمت به بیمه شدگان نیاز به هیچ فرد یا شرکتی برای بازاریابی ندارد و در کل کشور فقط از ‏طریق اداره‌های کل و دفاتر پیشخوان، خدمات خود را به بیمه شدگان ارائه می‌کند.‏

وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد یا شرکت‌ها تحت عنوان صدور کارت هوشمند یا بیمه تکمیلی، اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از ‏مردم می‌کنند و به طور مثال می‌گویند هزینه‌های درمانی را با پرداخت هزینه‌ای اندک انجام می‌دهند و به دنبال این کار، از اعتماد مردم ‏سوء استفاده می‌کنند.‏

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، منتقمی‌راد افزود: البته تعدادی از این شرکت‌ها شناسایی شده‌اند و از مردم نیز می‌خواهیم که به این شرکت‌ها و تماس‌های تلفنی ‏اعتماد نکنند و در اسرع وقت موضوع را به نزدیک‌ترین اداره‌ کل بیمه سلامت یا سامانه تلفنی ۱۶۶۶ اطلاع دهند. همکاران ما در ‏سازمان بیمه سلامت موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنند.‏

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha