• شنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 98013113441
  • خبرنگار : 71574

معاون صدا در گفت‌وگو با ایسنا:

در رادیو تبلیغات آزاردهنده نداریم

در رادیو تبلیغات آزاردهنده نداریم

معاون صدا با بیان اینکه حجم تبلیغات در اسفند ماه افزایش داشته، معتقد است که از فروردین ماه به بعد آمار تبلیغات آزاردهنده در رادیو نداریم.

حمید شاه‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا قرار نیست حجم آگهی‌های رادیو کاهش پیدا کند، اظهار کرد: افزایش تبلیغات رادیو در ماه اسفند بوده که نسبت به سال گذشته خود افزایش داشته است. این افزایش حجم آگهی بیشتر به دلیل رونق کسب و کار در اسفند ماه بوده است؛ این موضوع در اسفندماه مورد بررسی قرار گرفت و با دوستانمان در اداره بازرگانی صحبت کردیم. ما از فروردین ماه به بعد آمار تبلیغات آزاردهنده در رادیو نداریم و جدولی را تهیه کردند که نشان می‌دهد به سیستم گذشته خود برگشته‌ایم.

او درباره برنامه‌های رمضانی رادیو بیان کرد: اخبار ویژه برنامه‌های رمضان را بعد از جشنواره رادیو منتشر می‌کنیم که اطلاعات دقیق‌تری را ارائه دهیم. شبکه‌های رادیویی ما حتماً برنامه‌های ویژه برای ماه رمضان دارند.

معاون صدا درباره جشنواره رادیو که مراسم افتتاحیه آن روز دوم اردیبهشت ماه، برگزار می‌شود، تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره روز چهارم اردیبهشت ماه خواهد بود. همچنین مهمانان خارجی حضور خواهند داشت و ورکشاپ‌ها و برنامه‌های آموزشی برای جشنواره طراحی شده است. بیش از یک سال است که بر روی برگزاری این جشنواره مطالعه و کار شده و ۱۱ ماه از اولین ستاد برگزاری جشنواره می‌گذرد. همه مقدمات برای برگزاری یک جشنواره خوب پس از شش سال وقفه فراهم است.

او درباره رادیو امداد که به تازگی برای اطلاع‌رسانی از مناطق سیل‌زده افتتاح شده است، بیان کرد: مدت زمان یک ماهه را برای این رادیو پیش‌بینی کرده‌ایم. البته امیدواریم بخش اطلاع‌رسانی ۲۴ ساعته رادیو امداد بیش از یک ماه طول نکشد اما با توجه به مجموع حوادثی که پیش‌رو داریم و نگرانی در این حوزه‌ها، اگر لازم باشد این رادیو به فعالیت خود ادامه می‌دهد؛ البته به شرایط جوی کشور و مناطق سیل زده بستگی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۱-۳۱ ۱۱:۱۵

شیر سالم به علاوه قهوه، شیرقهوه. روزی هزار مرتبه این پخش می‌شه. به این نمی‌گن تبلیغ آزاردهنده؟ پس چی می‌گن؟