• پنجشنبه / ۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۸:۰۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98080904863
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

آماده ترین نفرات راهی تیم ملی می شوند/باید قدر مسئولان گرگان را بدانیم

آماده ترین نفرات راهی تیم ملی می شوند/باید قدر مسئولان گرگان را بدانیم

ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازیکنان با نشان دادن خودشان در لیگ برتر امسال به طور حتم دیده شده و آماده ترین نفرات راهی تیم ملی می شوند.

مهران شاهین طبع پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری بندرعباس در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال کشور، در گفت و گو با ایسنا، افزود:  بازی اول همواره سخت و نفسگیر است و در برابر شهرداری بندرعباس نیز بازی سختی را پشت سرگذاشتیم.
وی با بیان اینکه حساسیت بازی بیرون از خانه بالا و همین موضوع بر عملکردمان تأثیرگذار بود، تصریح کرد: در نیمه نخست عملکرد خوبی از خود برجای گذاشتیم اما در نیمه دوم به جز پنج تا شش دقیقه در بقیه اوقات نتوانستیم بازی رضایت بخشی ارائه کنیم.
شاهین طبع با اشاره به اینکه اضافه شدن تیم ها در فصل جاری لیگ برتر و گسترش آن به مناطق بیشتری از کشورمان سبب توسعه بسکتبال می شود، اضافه کرد: اضافه شدن بازیکنان خارجی در لیگ امسال سبب بالاتر رفتن کیفیت و بار فنی مسابقات لیگ برتر بسکتبال می شود.
سرمربی تیم بسکتبال کشورمان با بیان اینکه لیگ خوب به تیم ملی کمک می کند، اظهار کرد: پنجره اول انتخابی کاپ آسیا در اسفندماه نخستین مسابقات رسمی پیشرویمان است که مسابقات لیگ برتر می تواند به هماهنگی و افزایش آمادگی بازیکنان می شود.
وی با بیان اینکه بازیکنان با نشان دادن خودشان در لیگ برتر امسال به طور حتم دیده شده و آماده ترین نفرات راهی تیم ملی می شوند، عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر به صورت مستمر زیر ذره بین قرار می دهیم تا با تیم آماده راهی المپیک شویم.
شاهین طبع در پایان با بیان اینکه گرگان دارای مسئولین و هوادارانی بی رقیب در کشور است، تصریح کرد: باید کادرفنی و بازیکنان تیم شهرداری گرگان قدر این اهمیت دادن مسئولین شهرداری را بدانند و جواب این اعتماد را با عملکردشان نشان دهند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha