• دوشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99021510713
  • خبرنگار : 50044

فرماندار شفت:

هفته فرهنگی شفت نیازمند تدوین راهکارهای اجرایی توسعه محور است

هفته فرهنگی شفت نیازمند تدوین راهکارهای اجرایی توسعه محور است

ایسنا/گیلان فرماندار شفت گفت: هفته فرهنگی شهرستان شفت و روز بزرگداشت شفت نیازمند تدوین راهکارهای اجرایی و مشارکت دادن نخبگان، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم در برنامه های توسعه محور است.

سید محسن موسوی امروز در نخستین نشست ستاد برگزاری هفته فرهنگی شهرستان شفت در سالن میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: با وجود اینکه همه مسئولین و مردم در این روزها و هفته ها بر روی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس متمرکز شده اند، نباید برنامه های توسعه محور در شهرستان در چنین شرایطی به حاشیه رود و متوقف شود.

وی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را فرصتی برای تدبر و بهره گیری بیشتر از افکار حسنه برای رسیدن به آرامش برشمرد و خاطر نشان کرد: باید به دور از افکار ناامید کننده و رویاپردازی های بدون کوشش، در حقایق زندگی کنیم و راه رسیدن به آینده ای بهتر را ترسیم کنیم.

موسوی با برشمردن ظرفیت های مختلف شهرستان شفت در حوزه های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و نیروهای انسانی مستعد و تاثیرگذار این شهرستان را به لحاظ فرهنگی و تاریخی بسیار غنی دانست و افزود: هفته فرهنگی شهرستان شفت و روز بزرگداشت شفت نیازمند تدوین راهکارهای اجرایی و مشارکت دادن نخبگان، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم در برنامه های توسعه محور است.

وی با اشاره به اینکه کارگروه های تخصصی هفته فرهنگی شهرستان شفت باید با حضور کارشناسان ذیربط و متخصصان و صاحبان فکر و ایده تشکیل و برنامه های آن پیگیری شود گفت: برگزار کردن روز بزرگداشت شفت با همه کاستی ها می تواند یک آغاز و تجربه ای ارزنده برای سال آتی باشد.

نماینده دولت در شفت خواستار ارایه فرصت و ظرفیت های گوناگون این شهرستان توسط دستگاه های متولی شد و تصریح کرد: مهمترین محصول این برنامه فرهنگی حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت است.

به گزارش ایسنا؛ در هفته فرهنگی شهرستان شفت توانمندی های مختلف این خطه پس از احصا و دسته بندی در قالب برنامه های توسعه محور عرضه و بر هویت تاریخی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن تاکید شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha