• جمعه / ۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99030201017
  • خبرنگار : 50224

امام جمعه دهدشت:

اسرائیل سست تر از تار عنکبوت است

اسرائیل سست تر از تار عنکبوت است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دهدشت گفت: اسرائیل از تار عنکبوت سست تر است و هیچ راهی برای مقابله با جهان اسلام و رزمندگان مقاومت ندارد.

حجت الاسلام علی وحدانی فر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، یکی از وظایف کشورهای مسلمان اجازه ندادن کمرنگ شدن و به فراموشی سپردن مسئله فلسطین دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز مسئله قدس و مسئله فلسطین یک فضای جهانی پیدا کرده و در همه کشورها بر علیه او صحبت می‌شود و بیانیه صادر می‌شود و راهپیمایی‌های انجام می‌گیرد لذا امروز همه جامعه مسلمان باید حمایت کند و راهی غیر از این ندارد.

امام جمعه دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه اگر حمایت از طرف جامعه مسلمانان صورت نگیرد، تنها کسی که در این وسط متضرر خواهد شد خود جامعه اسلامی است، گفت: متاسفانه برخی حکام کشورهای مسلمان عربی زبان، حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی را انجام می دهند و چیزی جز تضرر به دنبال نخواهد داشت، بنابراین وظیفه کشورهای مسلمان اتحاد، برادری، همبستگی، همدلی و حمایت در سازمان های بین المللی است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شعار "دفاع از حقوق کودک و زن" سازمان به اصطلاح ملل و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری شامل کودکان و زنان مظلوم یمن و فلسطین نمی شود، گفت: این شعار در سازمان های بین المللی عملا اجرایی نمی شود و انسان ها را طرح شعبه شهروندهای درجه های یک، دو برای آنها مشخص کردند لذا آنها اصولاً کسانی را انسان می دانند که وابسته به آنها باشند کسانی را حق حیات می دانند که نوکر آنها باشد که انسان را حق حیات بشوند که چشم آبی یا به قول برخی یا رنگ اروپایی و رنگ غربی داشته باشند تغییر انسان می‌داند تا منافع آنها تأمین می‌شود.
حجت الاسلام وحدانی فر داشتن "منافع" را مهمترین امر برای سازمانهای به اصطلاح حقوق بشر دانست و تصریح کرد: سازمان‌های بین‌المللی نگاهی به مظلومیت زنان فلسطین زنان یمن زنان لیبی و سوریه و لبنان عراق و کودکان این کشورها ندارند بلکه چون منافعی برای آنها ندارند و تا زمانی که منفعت درآمد داشته باشد طبیعتاً حمایت نخواهد کرد.

وی مبارزه برای آزادی فلسطین را پیروزی دانست و بیان کرد: یک روز اسرائیل غاصب لشکرهای کشورها و ارتش‌های کشورهای منطقه را در تسخیر خود در می‌آورد، اما امروز در کمتر از ۴۸ ساعت نمی تواند یارای مقابله با غذا را داشته باشد، یارای مقابله با حزب الله را داشته باشد و قطعاً مهمترین اثر و نتیجه برای مبارزه پیروزی از عشق را خواهیم بود.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه یک زمانی اسرائیل بر عراق در منطقه حکومت می‌کرد اظهار کرد: اما امروز می‌بینیم که اسرائیل توان و یارای دفاع را ندارد و دست به دامن سازمان های بین المللی و خیلی از کشورها که توان نظامی را ندارد شده است.

وی افزود: به لطف خدای رحمن فلسطین پیروز خواهد شد قدس شریف آزاد خواهد شد و در این رابطه و در این مسئله هیچ مبارزی و هیچ آزادیخواهی شک و تردید ندارد، انشالله که خدای رحمان بر توفیقات و همه مسلمانان و آزادیخواهان بیافزاید، مقام معظم رهبری فرمودند کمتر از ۲۵ سال محقق خواهد شد، و این را بدانند که اسرائیل از تار عنکبوت هم ذلیل تر و سست تر هست و هیچ راهی برای مقابله با جهان اسلام و رزمندگان مقاومت را ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha