• جمعه / ۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99030201027
  • خبرنگار : 30450

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:

مهم‌ترین وظیفه کشورهای مسلمان تشکیل جبهه واحد برای مبارزه با استکبار است

مهم‌ترین وظیفه کشورهای مسلمان تشکیل جبهه واحد برای مبارزه با استکبار است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم ترین وظیفه کشورهای مسلمان تشکیل جبهه واحد و استفاده از همه ابزاری که در اختیار دارند جهت مبارزه با جبهه استکبار از جمله نفت و گاز و هم زمان تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی است.

“حجت الاسلام صفدر پناهی” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: مهم ترین وظیفه کشورهای مسلمان تشکیل جبهه واحد و استفاده از همه ابزاری که دراختیار دارند جهت مبارزه با جبهه استکبار ازجمله نفت و گاز و هم زمان تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی است، اما حداقل وظیفه قبل از تشکیل جبهه مشترک، حمایت از جبهه مقاومت و رسمیت دادن به گفتمان مقاومت و تلاش برای آزادسازی قبله اول مسلمین است، برای اینکه نشان دهند طرفدار فلسطین و آزادسازی قدس هستند باید روابط با رژیم صهیونیستی را لغو و سفارت فلسطین در کشورهایشان ایجاد و اقدام به آموزش گرو ه های مردمی جهت آزادسازی قدس کنند.

وی تصریح کرد: اصولا سازمان های بین المللی تحت اشراف دنیای استکبار است و سیاست های آن ها در جهت منافع استکبار و شعار دفاع از حقوق بشر چیزی جز فریب نیست لذا میبینیم نیروهای جبهه مقاومت که برای دفاع از سرزمین شان میجنگند تروریسم و تروریست های اشغالگر منادیان آزادی تلقی می شوند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر سازمان های بین المللی فقط به اصول انسانی پایبند باشند و حقایق جنایت هایی که در یمن و فلسطین به مردم بی دفاع آن ها روا می شوند به سمع جنانیان برسانند افکار عمومی اجازه چنین جنایاتی را نخواهد داد.

پناهی تاکید کرد: سازمان های حقوق بشری ابزاری در دست قدرت ها هستند لذا به آن ها اجازه پوشش جنایات صهیونیست ها در فلسطین اشغالی و امریکا و عربستان را در یمن نمی دهند بلکه بر عکس این نهادها مامورند جلاد را به جای شهید و شهید را جلاد و مظلوم را ظالم جلوه دهند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران بارقه امید در دل فلسطینیان ایجاد کرد و هر روز جبهه مقاومت در فلسطین قوی تر و صهیونیست ها آسیب پذیرتر شده اند، با نگاهی به جنگ های دهه اخیر در فلسطین و جبهه مقاومت در سوریه و لبنان به خوبی می توانیم با اطمینان بگوییم پیشگویی مقام معظم رهبری مبنی بر زوال رژیم اشغالگر قدس در آینده نزدیک محقق خواهد شد مقاومت راه صحیح را تشخیص و عزمش را جزم کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha