• جمعه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۷:۲۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99051712563
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار ایلام:

خبرنگاران پرچمداران آگاهی هستند

خبرنگاران پرچمداران آگاهی هستند

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت : همواره‌ شاهد خلق و ثبت لحظات زیبایی از تعهد و مسئولیت پذیری اجتماعی خبرنگاران در هنگامه های سخت بوده ایم.

قاسم سلیمانی دشتکی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: ۱۷ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است. این روز یادآور عرصه‌ ای پرمسئولیت و خطیر و فرصتی برای قدردانی از زحمات انسان هایی است که مجاهدانه برای بازگویی و انعکاس حقایق، پرچم اگاهی و دانایی و دانستن  را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

وی ادامه داد: روز خبرنگار یادآور مجاهدان بی ادعایی است که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خطیر خود را به سرانجام رسانند، خبرنگارانی که در برهه های مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده اند. آنانی که دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه ای و با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: در استان ایلام نیز همواره‌ با وجود چنین انسان های آگاه و متعهدی شاهد خلق و ثبت لحظات زیبایی از تعهد و مسئولیت پذیری اجتماعی خبرنگاران در هنگامه های سخت بوده ایم.

وی ادامه داد: آری در حماسه بزرگ اربعین، در حادثه سیل فروردین ماه و در شیوع بیماری کرونا و دیگر وقایع و رخدادها حقیقتا نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران بی بدیل و شایسته تقدیر است. 

سلیمانی در پایان تاکید کرد: اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید مظلوم محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مرداد "روز خبرنگار" را به تمامی اصحاب قلم و رسانه استان که صادقانه و خالصانه در عرصه مهم اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات و فعالیتهای دولت در حوزه های گوناگون تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق، عزت و سلامتی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha