• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400032720188
  • خبرنگار : 50040

امام جمعه اهل سنت تالش:

حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه دولت در راه عدالت است

حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه دولت در راه عدالت است

ایسنا/گیلان امام جمعه اهل سنت تالش گفت: باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم تا دولت آینده با پشتوانه قوی مردمی بر سر کار آید و بتواند کشور را بر مبنای عدل و عدالت مدیریت کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین خانی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در فرمایشات رهبر انقلاب نکات راهگشا و پیش برنده برای ملت بزرگ ایران وجود دارد، اظهار کرد: در کلام رهبری، آزادی خواهان و انقلابیون هرگز نباید مرعوب توطئه های دشمن شوند و از زورگویی های آنان هراس نداشته باشند.

وی ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک الگو برای دنیا دانست و افزود: دشمنی های دشمنان با ملت و انقلاب ایران همیشگی است لذا آخرین حربه دشمن در این زمان خطیر و بزرگ و سرنوشت ساز انتخابات ۲۸ خرداد است.

امام جمعه اهل سنت تالش، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: ملت ایران ملتی شریف و با عظمت است که برای رسیدن به قله های ترقی و تعالی و رونق بخشیدن به کشور و ساختن آینده همواره تلاش و تکاپو می کند.

حجت الاسلام خانی پور، شرکت در انتخابات را مصداق آیه «إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم» دانست و عنوان کرد: سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند؛ مگر با دستان پرتوان خودشان لذا در شرایطی که با جنگ اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان مواجه هستیم باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم تا دولت آینده با پشتوانه قوی مردمی بر سر کار آید و بتواند کشور را بر مبنای عدل و عدالت مدیریت کند.

وی هر رای ملت ایران را نشان دهنده آزادی دانست و یادآور شد: هر رای که به صندوق انداخته می شود تیر خلاسی است بر همه نقشه های نوشته و نانوشته دشمنان و لذا امنیت و آرامش و پیشرفت و آبادانی کشور را تضمین می کند.

امام جمعه اهل سنت تالش، از مردم خواست به اصلح رای دهند و اضافه کرد: همه افرادی که در عرصه انتخابات حضور پیدا می کنند دارای صلاحیت هستند، اما شورای نگهبان شرایط را برای انتخاب اصلح تر فراهم می کند و مردم باید اصلح ترین را انتخاب کنند، زیرا شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح تر وظیفه ملی و دینی است.

وی با بیان اینکه دشمن نباید خیال کند ملت ایران خسته شده است، گفت: مردم ایران انقلابی هستند و قطعا با حضور حداکثری در عرصه انتخابات حاضر می شوند و دشمن را ناامید می کنند. در واقع حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات فردا به دنیا ثابت می کند که دشمنان هرگز بر انقلاب ما فائق نمی شوند.

حجت الاسلام خانی پور، با اشاره به گذشت نیم قرن از عمر با برکت انقلاب، خاطرنشان کرد: ملت ایران همیشه در صحنه های حساس انقلاب حضور اثرگذار و تعیین کننده و پاسخگو داشته و فردا نیز همه با هم به ویژه رای اولی ها پای صندوق های رای می آیند تا علاوه بر خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان، سربلندی مردم ایران را در دنیا نشان دهند و انقلاب ما الگوی ملت ها باقی بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha