• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402051811523
  • منبع : نمایندگی گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان مطرح کرد؛

ضرورت پیوند مستحکم دانشجویان دانشگاه‌ها با جهاد دانشگاهی گیلان

ضرورت پیوند مستحکم دانشجویان دانشگاه‌ها با جهاد دانشگاهی گیلان

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ایجاد پیوند مستحکم دانشجویان دانشگاه ها با جهاد دانشگاهی ضروری است.

آیت الله رسول فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی گیلان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از مراکز علمی مهم کشور است که از مهمترین دستاوردهای انقلاب محسوب می شود.

وی افزود: از آنجایی که تحقیق و پژوهش باعث رشد و سربلندی هر کشوری می شود در جهاد دانشگاهی نیز این موضوعات مهم در اولویت کارها قرار دارند و می توانند در سربلندی و سرافرازی کشور و استان گامهای موثری بردارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: کارهای امیدوارکننده ای در جهاد دانشگاهی در حال انجام است اما من راضی به این حد نیستم و با توجه به ظرفیت های بالای جهاد دانشگاهی باید عملکردهای قوی تری ببینیم.

امام جمعه رشت از جهاد دانشگاهی خواست به دیگر مراکز علمی و تحقیقاتی استان کمک کند تا خلا های موجود برطرف شود.

وی از دانشجویان دانشگاه‌های استان نیز خواست تا پیوند خود را با جهاد دانشگاهی مستحکم کنند و طرح های خود را به جهاد ارائه کنند تا شاهد نوآوری های امیدوار کننده تری در استان باشیم .

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی گیلان در استان چراغ خاموش و جهادی کار می کند، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در نوآوری‌های علمی مربوط به بخش کشاورزی، گردشگری، طب و سلامت باید بیش از پیش در خدمت استان باشد .

وی گفت: جهاد دانشگاهی گیلان با وجود جوانان اندیشمند در مجموعه خود نه تنها در راستای اعتلای استان بلکه در راستای اعتلای کشور حرکت می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه گیلان در کنار شکوفایی ها از آسیب هایی هم رنج می برد، گفت: نوآوری ها و تولیدات خوب می تواند این آسیب را از بین ببرد و جهاد دانشگاهی باید در این عرصه فعالیت خوبی داشته باشد.

فلاحتی تصریح کرد: مسئولین استان در حوزه سلامت عنوان می کنند که در حوزه سلامت، شیوه تغذیه و وجود انواع بیماری ها مشکلاتی وجود دارد. انتظار می رود در این بخش جهاد دانشگاهی با کمک علوم پزشکی برخی از آسیب‌دیدگی های این بخش را در گیلان برطرف کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha