• جمعه / ۱۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1402091006850
  • خبرنگار : 71650

صدور احکام معلمان بازنشسته؛ به زودی/ اعلام پایان «رتبه بندی معلمان» در آذرماه

صدور احکام معلمان بازنشسته؛ به زودی/ اعلام پایان «رتبه بندی معلمان» در آذرماه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش درحال پیگیری است و به زودی احکام این بازنشستگان صادر می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی فرهادی در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و اعضای شورای معاونان وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: پاداش پایان خدمت موضوعی است درحال پیگیری و رایزنی با دستگاه‌ها و افراد مختلف هستیم و به زودی احکام بازنشستگان صادر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رتبه‌بندی معلمان گفت: به لطف خدا رتبه بندی تقریبا به پایان رسیده و حتی می‌توانیم به نحوی پایان مرحله استقرار رتبه‌بندی و این اقدام بزرگ را در آذر ماه امسال اعلام کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در دولت سیزدهم نگاه به آموزش و پرورش نگاه خوبی است، ادامه داد: امسال تاکنون در ستاد،  ۴۱ درصد تخصیص بودجه گرفته شده که  افزایش سهم نوسازی در حال پیگیری و رسیدگی است.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرهادی در پایان خاطرنشان کرد: رابطه خوبی بین ما و سازمان برنامه و بودجه برقرار است و انشالله به سمت گره‌گشایی در بسیاری مسائل پیش می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۱۸:۵۶

تا گوساله گاو شود دل صاحبش آب شود

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۱۹:۴۸

با سلام و احترام مگر مسؤلین مربوطه نمی‌دانستند که این افراد بعد از ۳۰ سال و بعضا بیشتر از ۳۰ سال بازنشسته می شوند ؟ چرا موضوع عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فقط شامل فرهنگیان می شود ،برخی از سازمان‌ها وزارتخانه ها پاداش پایان خدمت کارمندان خود را در هفته یا ماه اول بازنشستگی کارمندان خود پرداخت می نمایند .مگر همه حقوق بگیر دولت نیستیم؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۱ ۱۰:۳۴

تورا به اون خدایی که می‌پرستید رتبه‌بندی بازنشستگان رو اجرایی کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۲۲:۴۰

در مهر 1401بازنشسته شدم رتبه بندی شامل من شد برایم فاقد رتبه زدند با 30سال کار وتدریس ومدرک ارشد شیمی اعتراضات کردم مدت نه 9مااه است جواب اعتراضات من نیامده ..از شما همکار محترم سوال دارم ایا نه ماه کم مدتی است لطفا به حرف دل ما بازنشسته ها هم گوش کنید ...

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۷ ۱۵:۳۰

سلام چرا با ۳۱ سال خدمت سوابق مدرک لیسانس،معلم نمونه،دریافت انواع تقدیرنامه وزارتی،سازمانی وشرکت درتمام دورهای ضمن خدمت،هنوز رتبه بندی برام اعمال نشده؟ سال ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ بازنشسته شدم مسئولین محترم لطفا پاسخگو باشید.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۱ ۰۳:۳۱

چنان بلایی سر فرهنگیان بازنشسته در آوردی که همه مسخر ه میکنند به دوسال که جواب اعتراض به قول خودشان توسط کار گروه تخصصی که دانش آموزان ما بودند ما را قضاوت کردن همان رتبه قبلی که مربی معلم بوده همان دوباره رتبه دو امده ای همه مستندات بارگذاری کردم ای بود حاضرم قسم بخورم اصلا کار گرو ه یی در کار نبود ‌معلم فلک زده را گذاشتید سرکار و آبروی معلم را با رتبه بندی بردید هرشب هم یه فیلم بازی میکنید تو را به ناموستان دست از سر ما بردارید