• جمعه / ۱۴ اسفند ۱۳۸۳ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8312-05199
  • منبع : نمایندگی گیلان

معاون امور عمراني استانداري گيلان: بهبود كيفيت خدمات به مسافرين از اهداف اساسي كميته‌هاي تشكيل شده در استانداري است

معاون عمراني استانداري گيلان تاكيد كرد: در ايام تعطيلات ساليانه بيش از 5/1 ميليون مسافر به استان گيلان سفر مي‌كنند كه ساماندهي و پذيرايي از اين تعداد مسافر نياز به تمهيدات ويژه‌اي داشته و بهبود كيفيت خدمات به مسافرين از اهداف اساسي كميته‌هاي تشكيل شده در استانداري است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) عليزاده در ادامه افزود: در شوراي برنامه‌ريزي و توسعه، سند استان بر 4 محور كشاورزي، بازرگاني، صنايع تبديلي و گردشگري استوار است.

وي افزود: اصل بهبود كيفيت خدمات به مسافرين مهمترين هدف كميته‌هاي تشكيل شده بوده و كميته‌هاي استان در زمينه حمل و نقل و اسكان و تامين و بهداشت و امنيت مسافرين فعاليت خواهند كرد.

به گفته معاون عمراني استانداري گيلان، همچنين بحث اطلاع‌رساني در زمينه كنترل ترافيك در اين ايام از فعاليت‌هاي عمده كميته‌هاي فوق بوده و اعتبار اضطراري به شهرداري‌هاي استان نيز براي تامين تسهيلات نوروزي تعلق مي‌گيرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha