• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۸۶ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8605-10299

جايگاه رسانه‌هاي مكتوب در عصر الكترونيك

ورود اينترنت به زندگي شخصي مردم و استقبال خوب آحاد جامعه از دستاوردهاي عصر الكترونيك باعث شده است كه روزنامه هاي مكتوب، جذابيت‌هاي لازم را براي مخاطبان خود از دست بدهند. به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگ‌هاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نويسنده‌ي وبلاگ "خط ربط" به نشاني http://prsoft.blogfa.com در ادامه نوشته است: هر چند شرايط نه چندان مطلوب اقتصادي، زيرساخت‌هاي نا كافي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و عدم استفاده‌ي صحيح و كاربردي از تكنولوژي‌هاي نوين عصر ارتباطات در كشور ما هنوز باعث نشده است كه بي‌نيازي به روزنامه‌هاي مكتوب و نوشتاري به صورت كاملا ملموس، احساس شود، ولي با رشد شتابان منابع گسترده‌ي خبري بر روي صفحات وب از جمله سايت‌هاي خبري، وبلاگ‌ها و غيره، كشور ما هم دير يا زود با شرايط ويژه‌ي اين تكنولوژي هماهنگ خواهد شد. با اين وجود، ديگر ويژگي تازگي براي اخبار جرايد، بي معنا شده و ارباب جرايد بايد براي حفظ مخاطبان خود، بيشتر به تحليل اخبار و رويدادها، توليد خبرهاي منحصر به فرد و گزارش‌هاي جذاب روي آورند.ضمن آن كه دسترسي آسان و مطلوب به وب سايت‌هاي جرايد قبل از انتشار نسخ چاپي مي‌تواند به حفظ و يا حتي افزايش مخاطبان رسانه، متناسب با شرايط عصر امروز كمك كند. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha