• سه‌شنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98082113687
  • خبرنگار : 50037

۵۵۰ فرهنگی اسدآبادی صاحبخانه می‌شوند

۵۵۰ فرهنگی اسدآبادی صاحبخانه می‌شوند

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: واگذاری زمین مسکن فرهنگیان اسدآبادی باید ویژه پیگیری شود و امسال سرانجام پس از ۱۸ سال به عنوان یک تکلیف چندساله به سرانجام برسد.

مجید درویشی امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: تعاونی مسکن به طور مستقیم در حال پیگیری زمین فرهنگیان شهرستان بوده و ما و آموزش و پرورش نیز پیگیر امر هستیم و برای مسکن فرهنگیان پنج هکتار زمین برای واگذاری آماده بوده و باید ۱۳ هکتار دیگر هم آماده شود تا پاسخگوی ۵۵۰ نفر از فرهنگیان این شهرستان سرانجام پس از ۱۸ سال انتظار باشیم و فرهنگیان بتوانند بعد از این مدت انتظار به حق خود برسند.

وی همچنین از افتتاح درمانگاه فرهنگیان این شهرستان در هفته بسیج خبر داد و یادآور شد: عملیات اجرایی پروژه استخر شنای فرهنگیان و کانون فرهنگی تربیتی شهید طائفی در حال حاضر فعال و در دست اجرا بوده که این پروژه ها تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.

درویشی در ادامه با اشاره به انتخابات امسال اظهار کرد: از مدیر آموزش و پرورش و معاونان و مدیران مدارس می خواهیم تا دانش آموزان به ویژه رأی اولی ها را برای شرکت و حضور حداکثری در انتخابات ترغیب و تشویق کنند اما از هیچ یک از کاندیداهای احتمالی طرفداری و جانبداری نکرده و در مجالس انتخاباتی و جلسات خصوصی شرکت نداشته باشند چرا که مدیران در جامعه تأثیرگذار هستند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه آموزش و پرورش اسدآباد در انتخابات امسال غیرسیاسی و غیرجناحی ترین آموزش و پرورش را رقم می زند، گفت: اجازه نمی دهیم هیچ کلاس و مدرسه ای به مسائل سیاسی آلوده شود و کسی نیز چنین چیزی را از آموزش پرورش نخواسته است.

غلامرضا همایی لطیف در ادامه بیان کرد: پروژه مهر آموزش و پرورش اسدآباد امسال رتبه خوبی را در استان همدان کسب کرده و در شهریور امسال به اندازه چهار سال با وجود کمبود اعتبارات به ویژه در مدارس روستایی کار انجام داده است.

وی با اشاره به رتبه اول سازمان دانش آموزی اسدآباد در بحث ثبت نام دانش آموزی و ثبت نام پیشتازان در سطح استان همدان اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان دارای ۱۲۰۰ فرهنگی عضو بسیج و ۶۰۰۰ دانش آموز بسیجی بوده که در هفته بسیج برنامه هایی چون تشکیل حلقه های صالحین در سطح مدارس، یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا فرهنگی و گلباران مزار شهدا توسط آموزش و پرورش پیش بینی شده و در این هفته از بسبجیان فرهنگی شهرستان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha