• دوشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401071105148
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

کمک ۲ میلیاردی مردم خراسان جنوبی در جشن عاطفه‌ها

کمک ۲ میلیاردی مردم خراسان جنوبی در جشن عاطفه‌ها

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از مشارکت بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی در جشن عاطفه‌ها خبر داد.

سید علیرضا موسوی نژاد، امروز دوشنبه ۱۱ مهر در حاشیه برگزاری آیین جشن عاطفه‌ها که دردبستان محدثه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: مردم نوع دوست خراسان جنوبی در مرحله نخست برگزاری این جشن که در شهریورماه برگزار شده بود،  بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان محروم استان کمک کردند.

وی، با بیان اینکه ۶۰ درصد کمک‌های مردمی غیر نقدی و ۴۰ درصد نقدی بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی«ره» در مدارس استان مشغول تحصیل هستند که این کمک‌ها بین آن‌ها توزیع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت نزدیک ۲۵۰۰ پایگاه در مدارس استان در جشن عاطفه‌های امسال، بیان کرد: پویش عاطفه‌ها محدود به آغاز سال تحصیلی نشده و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی با بیان اینکه در جشن عاطفه‌ها دانش‌آموزان درس نیکوکاری و محبت می‌آموزند، خاطرنشان کرد: ما موظفیم مروج فرهنگ مهربانی، ایثار، کمک به هم نوع و بصیرت در راستای سوق دادن جامعه دانش آموزان و اولیا به سمت کارهای عام المنفعه بوده و این فرهنگ را از درون کلاس‌ها به میان خانواده و جامعه نشر دهیم.

موسوی نژاد یادآور شد: آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش آموزان، یکی از مهمترین وظایف خادمین آموزش و پرورش آموزش در بهارستان علم و ادب بوده و امروز نشان دادیم با فرهنگ مهربانی، نیکوکاری، همدلی، نوع‌دوستی و داشتن روحیه انقلابی، ولایی، حماسی و احساس مسئولیت در قبال تحریم‌های دشمن خواهیم ایستاد و مانند ۴۰ سال گذشته دشمنان را به زانو در می‌آوریم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha