• دوشنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401083020596
  • خبرنگار : 50026

معاون استاندار خراسان جنوبی:

هفته فرهنگی خراسان جنوبی دی ماه امسال برگزار می‌شود

هفته فرهنگی خراسان جنوبی دی ماه امسال برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از برگزاری هفته فرهنگی خراسان جنوبی از ۲۳ الی ۲۹ دی ماه امسال در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: این برنامه در راستای ایجاد نشاط اجتماعی برگزار می‌شود.

سیدمحمدرضا طالبی، یکشنبه شب ۲۹ آبان در جلسه برنامه ریزی هفته فرهنگی خراسان جنوبی گفت: باتوجه به موضوعاتی که در کشور به وجود آمد، جو روانی نسبتاً بدی در کشور حاکم شد و عده‌ای بسیار اندک که فریب خورده و یا عامل دشمن و یا از خانواده‌های برخی فرق و منافقین بودند، دست به اقدامات خشونت آمیزی زدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، وی با اشاره به اینکه عموم جامعه ایران مردمی متدین و انقلابی هستند که بخشی از آنها را می‌توان در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت در مشهد، اصفهان و دیگر شهرها مشاهده کرد، گفت: مردم ایران اسلامی در هر صحنه و مکانی که ضرورت دفاع از انقلاب و نظام و رهبری پیش آید، تا پای جان پای ارزش‌ها ایستادند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به سیل جمعیت حاضر در مراسم تشییع شهدای امنیت در مشهد و اصفهان، این ها را نمونه کوچکی از ملت انقلابی ایران دانست و گفت: مردم ایران اسلامی هر چقدر هم که تحت فشارهای اقتصادی باشند اما زمانی که ضرورت داشته باشد، با حضور باشکوه، پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب به جهانیان اعلام می‌کنند.

طالبی اظهار کرد: متأسفانه عده‌ای اندک که بدنبال فرصت طلبی برای ضربه زدن به نظام هستند، در وقایع اخیر دست به تخریب اموال عمومی زدند و با این اقدام شان خاطر جامعه را مکدر کردند؛ در این راستا و در راستای افزایش نشاط اجتماعی در بین مردم قرار است هفته ای تحت عنوان هفته فرهنگی در استان‌ها تعیین و برنامه‌های شادی آفرینی در آن هفته اجرایی شود.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه بهترین زمان پیشنهادی برای برگزاری هفته فرهنگی خراسان جنوبی ۲۳ الی ۲۹ دی ماه و همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) است، افزود: هر شهرستان یک تا دو برنامه کلان را برای هفته فرهنگی استان پیش بینی و اجرایی کند.

طالبی بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی به ویژه بر حضور جوانان در اجرای این برنامه‌ها تأکید کرد و یادآور شد: باید به سمت مردمی سازی این برنامه‌ها حرکت کنیم و قابل قبول نخواهد بود که دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌های ابلاغی خود را به عنوان برنامه هفته فرهنگی استان اجرایی کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha