• شنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401102416463
  • خبرنگار : 50026

محل دپوی بیش از ۶۵ کیلو تریاک در محاصره پلیس خراسان جنوبی

محل دپوی بیش از ۶۵ کیلو تریاک در محاصره پلیس خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از کشف ۶۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک دپو شده در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.

سرهنگ محمودرضا صالحی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه با همکاری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، با دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپوی مواد مخدر در یکی از منازل مسکونی در سطح این شهرستان، موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: مأموران محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل مسکونی ۶۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی سربیشه افزود: مأموران در این رابطه یک متهم که قصد تحویل مواد افیونی به سوداگران مرگ را داشت، دستگیر کرده و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

صالحی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود؛ از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بشرویه

سرهنگ نصرالله طاهری، فرمانده انتظامی بشرویه از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شده است.

وی افزود: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بشرویه اجرایی شد.

طاهری بیان کرد: این طرح با حضور تیم های گشت پلیس اجرایی شد و در همین رابطه تعداد ۱۵ موتورسیکلت متخلف شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه بیان کرد: راکبان متخلف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

طاهری ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه مردم با پلیس، خاطرنشان کرد: اجرای این قبیل طرح‌ها به صورت مستمر در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

توقیف ۱۱ دستگاه خودروی شوتی در فردوس

سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی فردوس از توقیف ۱۱ دستگاه خودروی سواری تیزرو موسوم به شوتی در این شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی فردوس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و همچنین توقیف خودروهای سواری تیزرو موسوم به شوتی که مشکلات و معضلات فراوانی برای هموطنان ایجاد کردند و باعث نارضایتی شدند موضوع را پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند.

فولادی افزود: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان فردوس، ۱۱ دستگاه سواری تیزرو موسوم به شوتی توقیف و در بازرسی از این خودروها بیش از ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی فردوس بیان کرد: مأموران ۱۱ دستگاه خودروی توقیف شده را روانه پارکینگ کردند و ۱۱ نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فولادی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha