• پنجشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402042214371
  • خبرنگار : 50026

معاون استاندار خراسان جنوبی:

ترویج مصرف مخدر صنعتی برنامه دشمن در جنگ شناختی است

ترویج مصرف مخدر صنعتی برنامه دشمن در جنگ شناختی است

ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: سوق دادن افراد معتاد به سمت استفاده از مواد مخدر صنعتی از برنامه‌های دشمن در جنگ شناختی است. 

سید محمدرضا طالبی امروز پنج شنبه ۲۲ تیر در کارگروه اجتماعی و فرهنگی که با حضور معاون حقوق مالکیت فکری و دبیر مرجع ملی کودک وزارت دادگستری برگزار شد، با اشاره اینکه اعتبارات خوبی در سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها اختصاص می دهند که این ها بیشتر در حوزه عمرانی است و باید به موضوعات فرهنگی و اجتماعی توجه بیشتری شود، گفت: بیشتر اعتبارات حوزه فرهنگی هم حتی باز در مورد پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی است.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سوق دادن افراد معتاد به سمت استفاده از مواد مخدر صنعتی از برنامه های دشمن در جنگ شناختی است، گفت: دشمن قصد دارد نوجوان و کودک ما را درگیر مواد مخدر کند و از این طریق به اهداف خود در زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی برسد.

طالبی با بیان اینکه چنانچه در حوزه منابع انسانی کارآمد نداشته باشیم زیرساخت اقتصادی و عمرانی کارکرد اصلی خود را از دست می‌دهد، گفت: باید موضوعات فرهنگی و اجتماعی هم به موازات موضوعات عمرانی و اقتصادی هدایت و راهبری شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه آسیب‌های اجتماعی برای اجرای برنامه‌های خود دچار کمبود اعتبار هستند که باید توجه بیشتری به این‌ها صورت گیرد، گفت: سرمایه گذاری در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در واقع سرمایه گذاری برای نیروی انسانی سالم و کارآمد برای حوزه اقتصاد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیاری از سارقین برای تامین مواد مخدر خود دست به سرقت می‌زنند، گفت: عمده موارد ناپسند کودکان کار و زباله گردی و غیره بدلیل اعتیاد به مواد مخدر و تامین هزینه مواد است و منشاء بخش زیادی از آسیب‌های اجتماعی از جمله زباله گردی و تکدی گری و غیره به موضوع اعتیاد بر می‌گردد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha