• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402091309258
  • خبرنگار : 50471

افتتاح طرح‌های بهسازی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در نهاوند

افتتاح طرح‌های بهسازی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در نهاوند

ایسنا/همدان با حضور فرمانده سپاه استان همدان در شهرستان نهاوند چندین طرح بهسازی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی افتتاح و توزیع پنج سری جهیزیه انجام شد.

امروز -دوشنبه ۱۳ آذر- بهره‌برداری از طرح بهسازی و آسفالت روستای دره‌ابراهیم نهاوند با حضور سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان و سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مدیران شهرستان انجام شد.

در این طرح که مسئولان بنیاد مسکن نهاوند هم حضور داشتند، طرح بهسازی و اجرای آسفالت روستای دره‌ابراهیم از توابع بخش مرکزی نهاوند که با همکاری بنیاد مسکن و بسیج سازندگی سپاه شهرستان اجرا شده، به بهره‌برداری رسید.

این روستا ۱۵۶ خانوار و ۴۸۵ نفر جمعیت دارد و برای اجرای این طرح ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده و بیش از ۱۴ هزار مترمربع آسفالت، ۳۰۰ مترمربع پیاده‌روسازی و جدولگذاری و زیرسازی نیز در این روستا انجام گرفته است.

همچنین در ادامه حضور سردار مجیدی در نهاوند یک واحد مسکن محرومان که با همکاری کمیته امداد، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در روستای بابارستم و شهرک سلگی ساخته شده بود، به بهره‌برداری رسید.

برای این طرح ۱۱۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن هزینه شده و با همکاری جهادگران احداث شد.

اهدای پنج سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند از دیگر برنامه‌های امروز اجرایی با حضور فرمانده سپاه استان در نهاوند بود که ارزش هر سری از این جهیزیه‌ها در حدود ۴۰ میلیون تومان و شامل پنج کالای اساسی است.

همچنین مرکز رشد و فناوری شهید گودرزی سپاه شهرستان افتتاح شد که این مرکز برای انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی بسیجیان و نخبگان دانشگاهی در محل کانون بسیج آماده شده است.

بررسی مشکلات کمپ بهبود و ترک اعتیاد معتادان متجاهر کوثر نهاوند با حضور مسئولان و شهرداران استان همدان دیگر برنامه انجام شده در نهاوند بود.

در این برنامه با حضور شهرداران ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد در کمپ و مرکز درمان و بازپروری معتادان کوثر نهاوند که مربوط به شهرهای جنوبی استان همدان است، جلسه‌ای برای بررسی و حل مشکلات این مرکز برگزار شد و شهرداران استان درباره بهبود شرایط و حل مشکلات این مرکز گفتگو کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha