• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403073023282
  • خبرنگار : 50184

رئیس فدراسیون اسکواش:

بخش خصوصی را وارد اسکواش کرمانشاه کنید

بخش خصوصی را وارد اسکواش کرمانشاه کنید

ایسنا/کرمانشاه رئیس فدراسیون اسکواش از هیات اسکواش استان کرمانشاه خواست تا بخش خصوصی را وارد این رشته کند.

امیر عزیزی پور، امروز (۳۰ مهر) در مجمع انتخابات ریاست هیات اسکواش استان کرمانشاه، با اشاره به وجود پاره‌ای از مشکلات در اسکواش کرمانشاه، اظهارکرد: مهمترین مشکل این رشته در استان نبود زیرساخت‌های لازم است. 

وی افزود: یک سالن آن هم تنها با دو کورت برای این رشته در استان کافی نیست، برای همین خانه اسکواش کرمانشاه باید قطعا احداث شود، اما چهار میلیارد تومان دردی را از این پروژه دوا نمی‌کند و باید از محل‌های دیگر برای آن اعتبار جذب کرد. 

رئیس فدراسیون اسکواش با بیان اینکه فدراسیون پیگیری‌های خود را برای جذب اعتبار به منظور احداث این پروژه خواهد داشت، عنوان کرد: هیات اسکواش استان باید تلاش کند تا بخش خصوصی را به اسکواش کرمانشاه وارد کند. 

وی ادامه داد: شهرداری یکی از ظرفیت‌های بسیار خوبی است که می‌توان از آن برای توسعه این رشته استفاده کرد، کما اینکه در حال حاضر در برخی دیگر از شهرهای کشور این اتفاق افتاده است. 

عزیزی پور خاطرنشان کرد: شهرداری می‌تواند با احداث کورت‌های اسکواش در پارک‌ها زمینه‌ای فراهم کند که مردم بیشتر با این رشته آشنا شده و به سمت آن جذب شوند. 

وی در ادامه به المپیکی شدن اسکواش هم اشاره کرد و یادآور شد: باید تفکر خود را در خصوص این رشته تغییر دهیم، چرا که اسکواش دیگر آن رشته چند ماه پیش نیست و باید با همراهی هم کاری کنیم که این رشته بیشتر از قبل توسعه پیدا کند و بخش خصوصی با رغبت وارد آن شود. 

رئیس فدراسیون اسکواش خاطرنشان کرد: زمانی که بخش خصوصی به یک رشته وارد می‌شود، به دلیل سرمایه‌گذاری که در آن رشته داشته، تلاش می‌کند به آن تحرک و پویایی بیشتری ببخشد که این اتفاق باید در اسکواش کرمانشاه نیز بیافتد تا به جایی برسیم که به جای دو کورت برای کل استان، هر مربی دو کورت داشته باشد. 

وی خطاب به رئیس هیات اسکواش کرمانشاه گفت: تمام شهرستان‌ها را فعال کنید تا جامعه مخاطب این رشته در استان بزرگتر شود. 

عزیزی پور تاکید کرد: برای ارتقاء سطح فنی مربیان استان نیز هر زمانی که درخواست بدهید، مربیان تیم‌های ملی را به استان اعزام می‌کنیم. 

وی در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد هیات اسکواش استان کرمانشاه، گفت: علیرغم اینکه بخشی از دوره چهار سال گذشته این هیات در زمان شیوع کرونا و تعطیلی ورزش بود، اما اسکواش کرمانشاه عملکرد قابل قبولی طی این مدت داشته است. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha