به گزارش ایسنا، مهدی اسماعیلی راد، معاون امور ناشران سیوششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران درباره اینکه چرا وضعیت تبلیغات شهری نمایشگاه مثل سال گذشته نیست، اظهار کرد: سازمان زیباسازی و دوستان شهرداری باید پاسخگوی این موضوع باشند. قراری که داشتیم این بود که در سطح شهر تبلیغات بیشتری انجام بدهند؛ اما همکاری خوبی نسبت به ادوار گذشته نداشتند.
او درباره اینکه توافقها در این زمینه در مترو به چه شکل بوده است توضیح داد: قرار بود دوستان مجموعه همشهری تبلیغات گستردهای داشته باشند، درباره این موضوع هم انتقاد کردیم و گفتند رفع میشود؛ اما تا آنجایی که اطلاع دارم تبلیغات، تبلیغات قابل توجهی نبوده است.
اسماعیلی راد درباره اینکه آیا انتقادها به عملکرد شهرداری به آنها منتقل شده است گفت: بله منتقل شده است، آنها گفتند رفع میکنیم اما تا الان که نمایشگاه از نصفه هم رد شده، رفع نشده است.
معاون اجرایی نمایشگاه کتاب درباره تعهدات شهرداری و نمایشگاه کتاب، توضیح داد: تعهدمان نسبت به مجموعه شهرداری را انجام دادیم و در بخش شبستان فضاهای بیشتری را در اختیار دوستان گذاشتیم. هیچ سالی این عزیزان در شبستان پاویون به عنوان فضای تهران دوستداشتنی نداشتند. درحال حاضر همشهری فضای جداگانهای دارد، نشر شهر و سازمان زیباسازی هم همینطور؛ ولی متاسفانه تبلیغات شهری ضعیف است و بازخورد خوبی برای مردم نداشته است. امیدوارم این موضوع بهتر شود.
او افزود: این دوستان متراژی را برای بیلبوردها مطرح کرده بودند که حالا میگویند انجام شده ولی به نظر ما انجام نشده است. یعنی خروجیای که خودم، مردم و سایر دوستان دیدیم نشان میدهد که اتفاقی که باید، نیفتاده است.
انتهای پیام
چرا تبلیغات شهری نمایشگاه کتاب کم است؟

تبلیغات شهری نمایشگاه کتاب تهران نسبت به سالهای گذشته کمتر شده است. معاون اجرایی نمایشگاه کتاب در واکنش به این موضوع میگوید: ما به تعهداتمان عمل کردیم. از شهرداری بپرسید.
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات