• چهارشنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۴ / ۰۰:۵۸
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 1404032818171
  • خبرنگار : 71635

وطن‌پرستی دیجیتال در صنعت بازی‌سازی؛ پایان تبلیغات وابسته

وطن‌پرستی دیجیتال در صنعت بازی‌سازی؛ پایان تبلیغات وابسته

با افزایش نگرانی‌ها از احتمال سوءاستفاده رژیم غاصب صهیونسیتی و برخی عناصر معاند از پلتفرم‌های تبلیغاتی بین‌المللی برای انتقال پیام‌های ضدایرانی در فضای بازی‌های ویدیویی، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از بازی‌سازان خواست تبلیغات خود را به سکوهای داخلی محدود کنند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه، این بنیاد با تأکید بر اهمیت حفظ امنیت فرهنگی و ملی در فضای دیجیتال، خواستار اولویت‌بخشی بازی‌سازان ایرانی به استفاده از پلتفرم‌های تبلیغاتی داخلی شد و این تصمیم را اقدامی وطن‌دوستانه و ضروری برای مقابله با نفوذ محتوای مخرب در فضای بازی‌های دیجیتال دانست.

این بنیاد در پایان با تأکید بر لزوم هم‌افزایی بازی‌سازان برای صیانت از فضای دیجیتال کشور، اعلام کرد: امیدواریم با همکاری همه فعالان صنعت بازی، بتوانیم فضای بازی‌های دیجیتال ایران را به سمت استقلال و اقتدار بیشتر هدایت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha