• یکشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۴ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 1404061609436
  • خبرنگار : 71664

معاون درمان وزارت بهداشت مطرح کرد

اهمیت «برندینگ» گردشگری سلامت / توانمندی‌های ایران در حوزه توریسم سلامت

اهمیت «برندینگ» گردشگری سلامت / توانمندی‌های ایران در حوزه توریسم سلامت

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه گردشگری سلامت به پنجره‌ای برای قدرت کشورها تبدیل شده، در عین حال به مقوله «برندینگ» در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سجاد رضوی در نشست خبری با عنوان «گردشگری سلامت» که امروز برگزار شد، اظهار کرد: گردشگری سلامت از اهمیت فراوانی برخوردار است. گردشگری سلامت به پنجره‌ای برای قدرت کشورها تبدیل شده است. هرچند عدد مدنظر گردشگری سلامت در برنامه هفتم توسعه ۶ میلیارد یورو است اما گردشگری سلامت کشور نباید به این عدد محدود شود.

وی با بیان اینکه گردشگردی سلامت در سطح جهانی در حال گسترش است، توضیح داد: با توجه به اینکه برنامه گردشگری سلامت در سطح جهان در حال گسترش است، چارچوب‌های مدنظر گردشگری سلامت نیز می‌بایست در سطح جهانی باشد.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه برندینگ و لگو در حوزه گردشگری سلامت از اهمیت فراوانی برخوردار است، توضیح داد: اگر مجموعه‌هایی که در زمینه گردشگری سلامت فعالیت می‌کنند به سطح خاصی از کیفیت و ایمنی دست‌یابند، مجوز IPD  دریافت می‌کنند. وقتی یک نشان و برندینگ در دسترس باشد، تضمین‌کننده خدمات است و به معنای وجود نظارت است.

رضوی تصریح کرد: شورای راهبردی گردشگری سلامت کشور، موضوع برندینگ گردشگری سلامت به وزارت بهداشت واگذار شده و راوبط عمومی وزارت بهداشت در این زمینه فعالیت کرده است.

ادامه دارد

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha