• چهارشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۸۲ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8201-03715
  • خبرنگار : 71091

/ فروش نيم‌بهاي بليط هاي سينما/ يدالله شهيدي: براي جذب مخاطب بايد فكر اساسي شود

فروش نيم‌بهاء بليط‌هاي سينماي يكي از راه‌هاي ابتدائي براي جذب مخاطب است. يدالله شهيدي تهيه‌كننده سينما درباره فروش نيم‌بهاء بليط سينما ضمن بيان اين مطلب به خبرنگار سينمايي ايسنا گفت: به طور كلي براي سينما و جذب مخاطب بايد فكر اساسي شود، فروش نيم‌بهاء بليط‌هاي سينما در يك روز خاص، قابل بررسي بيشتر است اما به هر حال اين طرح نيز يكي از راه‌ها است. تهيه كننده مر‌د آفتابي در ادامه گفت: طرح‌هاي بهتري را در نظر گرفتن اينكه با مخاطب رفيق‌تر باشيم و به او بهاء بدهيم وجود دارد ازجمله اينكه اگر شعور مخاطب را در توليد در نظر بگيريم فكر مي‌كنم بهتر مي‌توانيم مخاطب را جذب سينما كنيم. وي در ادامه افزود: فيلم و توليد سلامت باعث مي‌شود مخاطب هم به ما احترام بگذارد. وي در ادامه گفت: به غير از اين موضوع بايد به سالن هاي سينما هم توجه بيشتري شود چون سالن‌ها مشكلات عديده‌اي دارند از سيستم صوتي و تصويري تا كارمندان سالن‌هاي سينما، كه اميدواريم روزي اين مشكلات حل شود. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha