• جمعه / ۲۱ مرداد ۱۳۸۴ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8405-09279
  • منبع : نمایندگی گیلان

سخنگوي شوراي شهر چابکسر: قوانين بنيادي جهانگردي بايد در ايران تسهيل شود جهانگردان زيبايي‌هاي چابكسر را با مناظر لبنان و يوگسلاوي مقايسه مي‌كنند

سخنگوي شوراي شهر چابکسر تاكيد كرد: اگر مشکلي براي گردشگران وجود دارد، اين مشکل خاص چابکسر نيست، بلکه اپيدمي و عام است، چرا که براي پذيرش توريست بايد فرهنگ سازي شود و قوانين بنيادي که در رابطه با توريست وجود دارد و به خصوص در مورد شرايط ورود توريست خارجي، بايد تسهيل شود. عيسي زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار داشت: چابکسر شهري محصور در بين دريا و جنگل است و به سبب داشتن هواي بسيار مطبوع و ملايم و منظره‌هاي بديع و چشم انداز، همواره مورد توجه گردشگران بوده است. به خصوص در فصول گرم سال، مناطقي از چابکسر از نظر زيبايي به حدي مي‌رسد که گردشگراني که به خارج از کشور سفر کرده‌اند، اين مناظر زيبا را با مناظر زيبا و بديع کشورهاي لبنان و يوگسلاوي مقايسه مي‌کنند. وي افزود: قرار است به زيباسازي ابتداي ورودي شهر چابکسر از ضلع شرقي و غربي پرداخته شود و در اين راستا با مشاورين و مهندسين فني صحبت شده است که براي زيباسازي ورودي شهر و ساختن چشم انداز زيبا، مراکز صنعتي و آلاينده و مزاحمي که در مسير راه وجود دارد، به منطقه ديگري انتقال داده شود تا ورودي شهر زننده نباشد. سخنگوي شوراي شهر چابکسر در خصوص مشکلات گردشگري گفت: مناطقي که نياز است توريست از آن بهره برداري کند، بايد در مسير راهشان قرار گيرد و البته لازم است همانطور که در زمينه سرمايه‌گذاري معتقديم که بايد امنيت سرمايه گذار حفظ شود، در بخش توريست نيز بايد امنيت توريست را حفظ کنيم تا توريست با خيال راحت به مناطق مختلف سفر کند. عيسي زاده خاطرنشان کرد: در طول 2 سال گذشته 18 پروژه موفق در راستاي کارهاي عمراني و گردشگري شهر صورت گرفته است و همچنين 7 مرکز مهمانپذير، هتل و سوئيت براي پذيرايي از ميهمانان توسط بخش خصوصي ساخته شده است. سخنگوي شوراي شهر چابکسر در پايان گفت: براي اينکه در شهر چابکسر توريست بيشتري وارد شود، قرار است در آينده به زيباسازي پارک شهيد انصاري توجه بيشتر شود. پروژه آتي گردشگري در زمين 47 هزار متري توسط شهرداري نيز بالطبع، گردشگران بيشتري را به اين شهر سوق مي‌دهد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha